  • 71. Data: 2010-09-12 12:47:56
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.F. pisze:

    > Bo panski powinien byc wyprowadzany na smyczy, zeby nie wskakiwal pod
    > samochody.

    Kot na smyczy? Ty jesteś chory psychicznie czy tylko udajesz?

    > Wegetarianin ? to cie troche usprawiedliwia.

    Po prostu nie lubię mięsa.

    > Ze skory jakiegos porzadnego zwierzaka znaczy sie.
    > Celowo zabitego.
    > Ale widac swinia czy krowa to gorsze zwierzaki niz kot.

    To może tak: skoro dla ciebie to to samo, to chcę zobaczyć, jak zjadasz
    przejechanego kota.

  • 72. Data: 2010-09-12 13:05:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WS pisze:

    > najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

    Durni to są kierowcy, co muszą pędzić ile fabryka dała.

    Tak więc nawet się ucieszyłem, jak chłopaki z mobilnym radarem normy
    wyrabiali i kilku szybkich przydybali :)

    W sumie wychodzi na to, że jedyne rozwiązanie to strach, że na każdym
    kroku może ktoś "dopaść"... Przywrócić Społecznych Inspektorów Ruchu
    Drogowego! ;->

    > PS. raz mialem przypadek, ze kot przebiegajac droge wbiegl pod moj
    > samochod juz za przednimi kolami - jak to zrobil nie wiem, ale w
    > lusterku widzialem, ze pobiegl dalej, nic nie sluszalem, wiec raczej
    > go nie trafilo...

    Coś zmyślasz. W jaki sposób stwierdziłeś, że wbiegł pod za przednimi
    kołami - a nie przebiegł za samochodem?

  • 73. Data: 2010-09-12 17:07:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 12:47:56 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >Kot na smyczy? Ty jesteś chory psychicznie czy tylko udajesz?

    W Anglii widac nie byles :-)

    No ale jak wyprowadzasz kota bez smyczy, to sie chyba liczysz z tym ze
    go kiedys przejada ? Albo ze przyjdzie wyplacic duze odszkodowanie,
    jak kierowca kota ominie, ale w co innego przywali .

    >Po prostu nie lubię mięsa.

    Ok, wolno ci.
    Ja tylko nie rozumiem tej dziwnej moralnosci - przejechac kota -
    wielka zbrodnia. Zabic psa i zjesc - tez. A krowe czy swinie
    jak najbardziej mozna.

    A o zabicie komara nikt nie ma pretensji :-)

    J.

  • 74. Data: 2010-09-12 19:59:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Wrz, 13:05, Andrzej Lawa
    > Coś zmyślasz. W jaki sposób stwierdziłeś, że wbiegł pod za przednimi
    > kołami - a nie przebiegł za samochodem?

    bo zbyt wolno jechalem ;)

    WS

    PS. moj brat mial podobny przypadek, tylko z sarna, ktora juz nie
    zmiescila sie pod samochodem ;) i przywalila mu z boku...

  • 75. Data: 2010-09-12 20:46:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > PS: czekam na twoje prawdziwe dane

    Bardzo dobrze ze czekasz.
    Dostaniesz.

    Osobiscie.

    KJ

  • 76. Data: 2010-09-12 21:07:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W Anglii widac nie byles :-)

    Do Poznania wystarczy przyjechać, nie trzeba do Anglii.

  • 77. Data: 2010-09-12 21:24:31
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 10 Wrz, 10:20, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > pies żyje?  zawiozłeś go do weterynarza?
    > krzysiek82

    ..oraz analizując inne twoje wpisy twierdzę, że działasz min. 25 lat
    za późno....
    Jesteś taki "Gówniarz ormowiec"...

  • 78. Data: 2010-09-12 23:55:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Wrz, 12:42, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > dlatego każdy przypadek trzeba rozpatrywać indywidualnie.

    Wlosi juz nawet wystawili pierwszy mandat...

    http://wiadomosci.onet.pl/2218283,12,wlochy_mandat_z
    a_nieudzielenie_pomocy_rannemu_psu,item.html

    WS

  • 79. Data: 2010-09-14 21:57:04
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 8 Wrz, 11:07, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Przykladowy zakret z ograniczeniem (40) przejezdzam "z palcem w dupie" 90.
    > Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
    > Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?
    > Wiadomo.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    > gg: 978510, marcinjm()op.pl

    Za zakrętem jest wyjazd z podporządkowanej, Ty jesteś na głównej.
    Facet wyjeżdża z podporządkowanej bo nie mógł Cię widzieć, bo nie
    widzi dalej niz do zakrętu, a Ty trąbisz na niego, bo przecież jesteś
    na głównej a on bezczelnie zmusił Cię do hamowania!

  • 80. Data: 2010-09-16 13:50:46
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > Ja tylko nie rozumiem tej dziwnej moralnosci - przejechac kota -
    > wielka zbrodnia. Zabic psa i zjesc - tez. A krowe czy swinie
    > jak najbardziej mozna.

    Jak zabijasz dla jedzenia to zabijasz dla jedzenia. Czy zatem
    proponujesz, że sobie pójść i wyrżnąć cały kurnik dla zabawy (a potem
    padlinę wywalić)?

    \SK