  • 11. Data: 2018-01-04 09:32:46
    Temat: Re: futeraly na obiektywy
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2017.06.26 o 01:34, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Gdzie znalezc futeraly na obiektywy?
    > Mam kilka obiektywow. W zasadzie obiektywikow, do MTF.
    > Uzywam glownie LowePro i CCS i jestem zadowolony, ale oni takich malych
    > futeralow nie robia.
    > Na rynku widze pelno pokrowcow z neoprenu, ale ja szukam czegos bardziej
    > sztywnego.

    jeśli wchodzi w grę samodzielne wykonanie i potrzebujesz czegoś
    niezniszczalnego, to zrób z rur pcv (ewentualnie aluminiowych, jak znajdziesz
    takie szerokie). Rury są tanie, mają różne średnice, dokupujesz do tego zaślepki
    i masz zamykanie. W środku możesz przykleić jakiś materiał amortyzujący.
    Dodatkowo takie pudełko nie zwraca na siebie uwagi.
    Skąd pomysł? Niektóre towary kupowane wysyłkowo tak pakują.
    pozdrawiam Krzysiek

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2018-01-07 01:02:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p2korj$8p2$1@node2.news.atman.pl>,
    ks <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Dodatkowo takie pudełko nie zwraca na siebie uwagi.
    > Skąd pomysł? Niektóre towary kupowane wysyłkowo tak pakują.

    Dzieki za pomysl.
    Ale gdzie to kupowac?
    LeroyMerlin?
    Srednica to 55 mm ale dlugosc to od 20 do 35mm. Ciekawe jakie sa
    najkrotsze sprzedawane dlugosci tych rur.
    --
    TA

  • 13. Data: 2018-01-07 23:21:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Dzieki za pomysl.
    > Ale gdzie to kupowac?
    > LeroyMerlin?
    > Srednica to 55 mm ale dlugosc to od 20 do 35mm. Ciekawe jakie sa
    > najkrotsze sprzedawane dlugosci tych rur.

    I tak musisz ciąć.

    https://www.leroymerlin.pl/hydraulika/kanalizacja-we
    wnetrzna/rury-kanalizacyjne,a671.html

    Najbliższa średnica to 75 mm (zewnętrzna). Czyli specjalnie małe to nie
    będzie.

  • 14. Data: 2018-01-08 11:10:03
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2018.01.07 o 01:02, T...@s...in.the.world pisze:

    > Dzieki za pomysl.
    > Ale gdzie to kupowac?
    > LeroyMerlin?
    > Srednica to 55 mm ale dlugosc to od 20 do 35mm. Ciekawe jakie sa
    > najkrotsze sprzedawane dlugosci tych rur.

    wiesz co, nie myślałem o tym gdzie to kupić, co do długości zawsze można piłą
    skrócić. Zaślepki z wymiarami są np tu: http://e-zaslepki.pl/
    a jak są zaślepki, to pewnie rury też gdzieś są, poszukaj po sieci. A jeśli rur
    pcv nie znajdziesz, to może trzeba poszukać z aluminium albo miedzi. Ja
    kupowałem co prawda mniejsze średnice, ale 60mm też są:
    http://www.woboteam.pl/rury-aluminiowe/457-rura-alum
    iniowa-fi-60mm-500mm.html

  • 15. Data: 2018-01-08 21:13:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 07-01-2018 o 23:21, Uncle Pete pisze:

    > Najbliższa średnica to 75 mm (zewnętrzna). Czyli specjalnie małe to nie
    > będzie.

    Do tego gąbka tapicerska - dostępne różne grubości. Obszyć wytrzymałym
    płótnem samemu lub zlecić tapicerowi meblowemu i będzie dobrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek