  • 1. Data: 2013-07-08 20:04:50
    Temat: gdzie w POZ
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Mam do umycia, ale tak na wysoki połysk blok silnika od V8
    pod stolik.

    Gdzie to w Poznaniu i okolicach można zorbić?

    I czym oni to myją gorącą parą? ultradźwiękami?

  • 2. Data: 2013-07-08 20:30:18
    Temat: Re: gdzie w POZ
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.07.2013 20:04, m...@i...pl pisze:
    > Mam do umycia, ale tak na wysoki połysk blok silnika od V8
    > pod stolik.
    mycie silników to temat rzeka. Zazwyczaj myje się je dość delikatnie,
    myjkami przemysłowymi, pureSolvem czy innymi chemikaliami, ale to przede
    wszystkim dla tego, że wszyscy mechanicy boją się jak ognia piaskowania.
    W Twoim przypadku dałbym wypiaskować. JAk jesteś proekologiczny to
    możesz to zlecić takim którzy "piaskują" używając kostek, drobinek co2.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-07-08 20:53:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-08 20:30, ToMasz pisze:
> [...]
    > W Twoim przypadku dałbym wypiaskować. JAk jesteś proekologiczny to
    > możesz to zlecić takim którzy "piaskują" używając kostek, drobinek co2.

    Ale piaskowanie zniszczy oryginalną farbę, napisy; a na tym może zależeć
    przedpiścy.

    Ja proponuję tak - najpierw umyć z kurzu wodą, następnie ścierką z
    płynem myjącym zmyć tyle, ile się da, opłukać, a na koniec do jakiejś
    wanny i zalać takim jednym rozpuszczalnikiem i zostawić na kilka dni.
    Rozpuści każdy olej i smar, tylko nie pamiętam w tej chwili, jak się
    nazywa. Tylko nie rozpuszczalnik do farb, bo napisy znikną jak po
    piaskowaniu.

  • 4. Data: 2013-07-08 21:24:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.07.2013 20:53, Tomasz Wójtowicz pisze:

> [...]
    >
    > Ja proponuję tak - najpierw umyć z kurzu wodą, następnie ścierką z
    > płynem myjącym zmyć tyle, ile się da, opłukać,
    Dimmer. Taki środek myjący z makro albo selgrosa. ma na tyle kopa, że
    stężony trwale odbarwia aluminium. wystarczy spryskać, poczekać,
    spłukać. tylko że po takiej operacji dostanie wolną od tłuszczu
    powierzchnię, która ma 10 lat ekspoloatacji? Myślę że to ładnie nie
    będzie wyglądać.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-07-08 22:07:45
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 07/08/2013 08:30 PM, ToMasz wrote:
> [...]
    > W Twoim przypadku dałbym wypiaskować. JAk jesteś proekologiczny to
    > możesz to zlecić takim którzy "piaskują" używając kostek, drobinek co2.

    Na razie umyłem go jakims gównem z praktikera w atomizerze "do
    mycia silnika". Większe zwały błota olejowego zeszły. Ręce mi
    po tym wyglądają jak ryj imperatora z gwiezdnych wojen. Mam
    nadzieje, że to z rąk zejdzie. Silnik potem poleciałem kercherem.

  • 6. Data: 2013-07-09 08:05:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Na razie umyłem go jakims gównem z praktikera w atomizerze "do
    > mycia silnika".
    dimer, k2 do mycia silników, długo nic, reszta środków.

    ToMasz