  • 1. Data: 2013-07-08 09:47:38
    Temat: przyczepka SAM
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Jakoś przeszło bez echa (w TV tylko geje, invitro i inne kluczowe tematy),
    ale dzięki miłościwie panującemu na Związkowi Socjalistycznej Unii
    Europejskiej rejestracja SAMów stała się praktycznie niemożliwa. Ja
    spóźniłem się tydzień :(

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2013-07-08 10:43:18
    Temat: Re: przyczepka SAM
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-08 09:47, PH pisze:
> [...]
    > tematy), ale dzięki miłościwie panującemu na Związkowi Socjalistycznej
    > Unii Europejskiej rejestracja SAMów stała się praktycznie niemożliwa.
    Pozostaje zakup takiego już zarejestrowanego SAMa w stanie dowolnym, i
    przeszczep tabliczki + haka = dalej SAM

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-07-08 11:25:04
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > Pozostaje zakup takiego już zarejestrowanego SAMa w stanie dowolnym, i
    > przeszczep tabliczki + haka = dalej SAM

    no taki mam plan :]

  • 4. Data: 2013-07-14 00:30:23
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-07-08 11:25, PH pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    >>
    > no taki mam plan :]

    A pewni jesteście, że (mimo zmian przepisów od 23.06.2013) przyczepki
    lekkiej typu SAM nie może zrobić zwykła OSKP? ;)

  • 5. Data: 2013-07-14 22:19:13
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 09:47:38 UTC+2 użytkownik PH napisał:
> [...]
    >
    > ale dzięki miłościwie panującemu na Związkowi Socjalistycznej Unii
    >
    > Europejskiej rejestracja SAMów stała się praktycznie niemożliwa. Ja

    Praktycznie niemożliwa czyli jednak da się zarejestrować. Jakieś ekstra warunki musi
    spełniać czy co?

  • 6. Data: 2013-07-15 00:14:54
    Od: m...@g...com

    a co z samochodami SAM?

  • 7. Data: 2013-07-15 09:51:57
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A pewni jesteście, że (mimo zmian przepisów od 23.06.2013) przyczepki
    > lekkiej typu SAM nie może zrobić zwykła OSKP? ;)

    niestety pewni :-(