  • 1. Data: 2009-06-26 11:10:09
    Temat: [gdzie?] wtyczki usb - kupie
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    Czesc
    Szukam do kupienia do montazu wtyczki usb
    Widzial ktos gdzies sklep z takimi akcesoriami (internetowy)
    Najlepiej o roznych ksztaltach do wyboru do koloru aby byly.
    Bartek

  • 2. Data: 2009-06-26 11:12:47
    Temat: Re: [gdzie?] wtyczki usb - kupie
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 6/26/2009 1:10 PM, Użytkownik Bartosz napisał:
    > Czesc
    > Szukam do kupienia do montazu wtyczki usb
    > Widzial ktos gdzies sklep z takimi akcesoriami (internetowy)
    > Najlepiej o roznych ksztaltach do wyboru do koloru aby byly.

    www.maritex.com.pl
    www.tme.pl

    Nie wiem co robisz, ale czasem lepiej kupić kabel (A-A, A-B; jaki tam
    potrzebujesz) i go przeciąć. Wtyczki z takich kabli są lepsze.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 3. Data: 2009-06-26 11:23:46
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    On Fri, 26 Jun 2009 13:12:47 +0200, dziobu <x...@x...xx> wrote:

    >www.maritex.com.pl
    >www.tme.pl
    >
    >Nie wiem co robisz, ale czasem lepiej kupić kabel (A-A, A-B; jaki tam
    >potrzebujesz) i go przeciąć. Wtyczki z takich kabli są lepsze.

    dzieki

    szukam w sumie takiej zmyslnej wtyczki - sprobuje narysowac:

    rzut z boku
    ______________________________
    |...........________________________
    |...........|
    |...........|

    rzut z góry
    ________
    |________|

  • 4. Data: 2009-07-05 18:41:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.06.2009 13:23, Bartosz pisze:
    > szukam w sumie takiej zmyslnej wtyczki - sprobuje narysowac:

    Czyli po prostu wtyk kątowy? Swoją drogą -- po co akurat
    takie coś?

    A swoją drogą: jak coś rysujesz ASCII-artami, to z łaski
    swojej rób to czcionką NIEPROPORCJONALNĄ! Na grupach dysku-
    syjnych *nie używa się* Ariala, Tahomy i tym podobnych,
    tylko Couriera, Consolas i innych o stałej szerokości zna-
    ków. Twój rysunek całkowicie się rozwalił...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |