  • 31. Data: 2014-11-14 15:05:03
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: depros <d...@g...com>

    > Hello depros,
    >
    > Friday, November 14, 2014, 2:25:16 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Masz rację - zrobię to: *PLONK!* za trolling i głupotę.

    Kobiece humory;]

  • 32. Data: 2014-11-14 15:53:25
    Od: s...@g...com

    użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > A potem wydzwania jeden przez drugiego, żeby mu transformatory do
    > darmowej energii projektować, bo on będzie miliony sztuk produkować i
    > na pewno nam się to opłaci. Ale tylko, żeby to za drogie nie było, bo
    > go na 2 sztuki do testów nie stać. I jak to jest, że nie można od ręki
    > dostać ferrytów w takim kształcie?

    Jak napisal jeden z kolegow, trzeba tylko przelamac pewien opor
    moralny i mozna byc bogatym.

  • 33. Data: 2014-11-14 15:56:53
    Od: s...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:
    > Można się wyśmiewać, jednak wcześniej lub później prawdopodobnie
    > urządzenie tego typu - działające - zostanie wynalezione.
    > I wysoce prawdopodobne, że odkrywcą będzie jakiś "garażowy inżynier", a
    > nie pracownicy NASA.

    Iran 100mln panstwo ma problem z elektrownia atomowa,
    (troche im przeszkadzaja) wiec watpliwe jest aby garazowiec
    cos wynalazl technicznego.

  • 34. Data: 2014-11-14 17:10:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    depros napisał:

> [...]
    [...]
    > Putin to marionetka

    No tak, zapomniałem o tym, że wyżej są jeszcze ONI.

    [...]

    > Przecież żadnego spisku nie ma i to czcze gadanie;] Wróćcie do
    > przyjemnego snu:)

    Jarek

    --
    Jeśli myślisz, że wszyscy na świecie działają przeciwko tobie, to
    jest normalne. Manią by było, gdybyś uważał, że działają w zmowie.

  • 35. Data: 2014-11-14 18:57:12
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 14:07, depros wrote:

    > Po to pokazywał że kabel nie ma fazy? Oblewał nogi wodą żeby pokazać że
    > nie zamyka w cudowny sposób obwodu.
    > Dwa ciekawe właśnie że oni budują takie wynalazki w pełnej prymitywnej
    > obsadzie. Nie widać na filmie wielkich sterylnych laboratoriów.

    Poszukaj w wątku postu z rysunkiem. Masz tam propozycje jak spreparować
    zasilanie,a y działało i wyglądało jak na filmie.

    pzdr
    bartekltg

  • 36. Data: 2014-11-14 20:58:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szklanynocnik,

    Friday, November 14, 2014, 3:53:25 PM, you wrote:

    > Jak napisal jeden z kolegow, trzeba tylko przelamac pewien opor
    > moralny i mozna byc bogatym.

    Niedawno trzech takich przełamało opór moralny i teraz nie dość, że
    ich wywalono, to jeszcze będą musieli się przed prokuratorem mocno
    tłumaczyć. Prawdopodobieństwo wyroku skazującego - duże.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-11-14 23:04:00
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 09:09, Marek wrote:

    > To skąd brały się u niektórych naukowców (m.in. Sagan) koncepcje, że
    > taki elektron może zawierać w sobie cały inny wszechświat?

    A to nie o czarnej dziurze było?

    > Czy one nie
    > wynikały z pewnych braków nie w opisie fizycznego modelu oddziaływań
    > cząstki (bo to jest bardzo dobrze znane) ale z tego czym one są?

    Obecne modele przyjmują, że elektron jest cząstką punktową
    (nie ma struktury wewnętrznej). Zmierzono, że nie ma jej do
    skali 10^-{dużo} metra.
    Ale spekuluje się, czy jednak nie jest tam coś głębiej.
    Choćby teoria strun ma pewien pomysł.

    Problem nie polega na tym, że nie ma tajemnic, że czegoś
    nie wiemy albo nie chceilibyśmy zrozumieć ciut lepiej
    (nigdy nie dojdzie się do "czym one są", zawsze jak powiesz
    "są superpozycją fifułek" zapytasz się a co to fifułki.
    Do tego większość ludzi nie zaakceptuje stwierdze typu
    "stan kwantowy to promień w przestrzeni hilberta..."
    jako odpowiedzi 'czy to tak naprawdę jest';-))

    Problem w tym, że jest bardzo niewiele miejsc, gdzie
    nasze przewidywania rozbiegają się z rzeczywistością.
    Stąd teki urodzaj we wszelkich rodzajach rozszerzeń
    modelu standardowego. Skwarki, supersymetria, struny,
    membrany, taka grupa, siaka grupa... To wszytko
    przez brak eksperymentów, które by to odsiały.
    Wszytko (prawie) zgadza się z modelem standardowym,
    a te dziesiątki teoryjek na jego bazie utworzono.

    Trzeba przyznać, żę nawet w samej elektrodynamice dalej jest sporo
    pytrań, ale w większośći to 'trudna matematyka', przewidywania
    cod o zwyczajnych rzeczywistych obiektów są dość pewne.

    pzdr
    bartekltg

  • 38. Data: 2014-11-14 23:17:20
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 20:58, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Niedawno trzech takich przełamało opór moralny i teraz nie dość, że
    > ich wywalono, to jeszcze będą musieli się przed prokuratorem mocno
    > tłumaczyć. Prawdopodobieństwo wyroku skazującego - duże.

    Ale zaczęli tłuc energy-voodo dla klienta indywidualnego,
    jak większość naciągaczy, czy dla tego, co przyszedł
    i zamówił te półtora prototypu i obiecał, że weźmie 1000?

    Pierwsza wersja sprawdza się lepiej, Shipov trohcę grzałek podobno
    sprzedał. A jeszcze lepiej pobierać datki i dotacje. Nawet
    na jako tako działające wynalazki (tak, na zderzak patrze:)

    pzdr
    bartekltg

  • 39. Data: 2014-11-14 23:47:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Nov 2014 23:04:00 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > A to nie o czarnej dziurze było?

    To o czarnej dz. było w jego serialu, o wszech. w elektronie czytałem
    w jakimś jego felietonie. To była dość ciekawa koncepcja sugerująca,
    że skalowanie "w dół" może ujawniać nowe struktury i tak bez końca.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2014-11-14 23:59:23
    Od: depros <d...@g...com>

    > Niedawno trzech takich przełamało opór moralny i teraz nie dość, że
    > ich wywalono, to jeszcze będą musieli się przed prokuratorem mocno
    > tłumaczyć. Prawdopodobieństwo wyroku skazującego - duże.

    Roman wiedzę to ty masz ale komunikacja ze światem zewnętrznym u Ciebie
    leży. Trzech takich, jakich?