  • 1. Data: 2014-02-20 23:06:28
    Temat: ghost
    Od: jan kowalski <s...@o...pl>

    Witam i przepraszam od razu jeśli to nie ta grupa. Chodzi mi o program
    Ghost. Mam ściągnięte i wypróbowane różne wersje ghosta ale żadna nie
    jest w stanie wypalić płyty. Mam na myśli "w locie". Jak mam to zrobić
    albo jaką wersją? Mam system Windows 7. Dziękuję.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-02-21 00:28:22
    Temat: Re: ghost
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/02/2014 22:06, jan kowalski wrote:
> [...]
    > jest w stanie wypalić płyty. Mam na myśli "w locie". Jak mam to zrobić
    > albo jaką wersją? Mam system Windows 7. Dziękuję.

    Albo jesteś za głupi na dobrą prowokację albo na to by zamiast kraść
    skorzystać z rozwiązań darmowych. A już napewno na to bo zrobić rzecz
    oczywistą czyli RTFM.
    I tak, NTG.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2014-02-21 09:07:32
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    jan kowalski nabazgrał(a):

> [...]
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,

    Coś ci się do dupy przykleiło...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-02-21 10:14:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jan kowalski napisa?(a):
> [...]
    > jest w stanie wypalić płyty. Mam na myśli "w locie". Jak mam to zrobić
    > albo jaką wersją? Mam system Windows 7. Dziękuję.

    Jaki i jakiej mocy masz zasilacz?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2014-02-21 10:55:40
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jan kowalski nabazgrał(a):

    ściągnięte i wypróbowane różne wersje ghosta
    zrobić albo jaką wersją? Mam system Windows 7.

> [...]

    Tobie też...spamerze.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2014-02-21 11:47:25
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marek nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tobie też...spamerze.

    Mój SIG jest poprawnie skonfigurowany i odpowiednio się wycina przy
    odpowiedzi a gówno avasta nie więc odpierdol się łaski swojej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-02-21 15:46:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > jan kowalski napisa?(a):
    >
    > Jaki i jakiej mocy masz zasilacz?

    na duchy to najlepiej wezwać księdza :)

  • 8. Data: 2014-02-21 18:32:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" le7ore$83o$...@n...task.gda.pl

    > na duchy to najlepiej wezwać księdza :)

    Raczej egzor_cystę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-02-22 16:41:13
    Od: D3xter <d...@p...fm.WYTNIJ.TO>

    On 2014-02-21 11:47, Chris wrote:

    > Mój SIG jest poprawnie skonfigurowany i odpowiednio się wycina przy
    > odpowiedzi a gówno avasta nie więc odpierdol się łaski swojej.

    Koledze chodziło o to:

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

    Ps. Nie kłóćcie się i nie wyzywajcie. :)
    --
    D3xter

  • 10. Data: 2014-02-24 09:15:16
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    D3xter nabazgrał(a):

    > Koledze chodziło o to:
    > www.bezwy

    Wiem o co chodziło, reklama jak reklama, jak by wiedział to za FREE dajemy
    dziesiątką ludzi dzienie informacje o historii pojazdu, czy było
    zalane/wypadkowe/jaki miało przebie np. słynne Volvo V70 w Szwecji 400 tys w
    PL 140 tys .. sorry ale pokaż mi takich co sami płacą za usługi a potem
    rozdają jest za darmo innym.

    > Ps. Nie kłóćcie się i nie wyzywajcie. :)

    Uniosłem się sorry ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl