  • 1. Data: 2010-05-13 13:53:39
    Temat: golf 3 żarówka podśw. zegarów - jaka?
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Przestała mi świecić jedna z żarówek podswietlających zegary. Od dłuższego
    czasu nie świeci mi też żarówka w konsoli nawiewów i przy gnieździe
    zapalniczki.
    Zajadę po pracy do sklepu, coby zanabyć nowe żaróweczki, ale potrzebuję
    pomocy, co mam odpowiedzieć, gdy poproszę o żarówkę, a pan w sklepie spyta
    "jaką".
    Nie chodzi mi tu o żadne wynalazki diodowe - chcę zwykłe, takie jak były
    oryginalnie, tylko nie wiem, czy to jest standard ogólnoświatowy, czy może
    są różne - jaki tam jest rozmiar, mocowanie, moc itp.
    Golf 3 tdi, rocznik 96 (jeśli ma to jakieś znaczenie).
    Będę wdzięczny za szybką odpowiedź - zaoszczędzi mi to czasu na dodatkowe
    rozbebeszanie plastików.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-05-13 14:55:24
    Temat: Re: golf 3 żarówka podśw. zegarów - jaka?
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):
    > Przestała
    (...)
    > rozbebeszanie plastików.

    Dobra, nieaktualne. Znalazłem. Ale że nikt mi do tej pory guglami w twarz
    nie chlasnął, to aż zdziwionym :O Kultura w narodzie rośnie :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2010-05-13 15:25:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Dobra, nieaktualne. Znalazłem. Ale że nikt mi do tej pory guglami w twarz
    > nie chlasnął, to aż zdziwionym :O Kultura w narodzie rośnie :)

    Ja miałem właśnie odpisać ale skoro już wiesz. Jedno tylko dopowiem, nie
    trzeba ściągać kierownicy żeby licznik wyciągnąć :)

    --
    krzysiek82