  • 1. Data: 2010-05-13 13:39:43
    Temat: Dwóch właścicieli auta z dwóch miast a wyliczanie OC i AC
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Jest taka sytuacja: dwóch właścicieli auta, jeden mieszka w mieście A,
    drugi w mieście B. W mieście A są niższe ceny OC i AC, w mieście B
    wyższe. Jak firmy ubezpieczeniowe przyjmują wielkość składki? Bo
    ostatnio znajomy mi mówił, że liczą wg tej wyższej.
    Spotkaliście się z taką sytuacją?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-05-13 13:46:18
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Maj, 13:39, "G.K." <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wyższe. Jak firmy ubezpieczeniowe przyjmują wielkość składki? Bo
    > ostatnio znajomy mi mówił, że liczą wg tej wyższej.

    Znajomy zle mowi.
    TU bierze pod uwage miejsce rejestracji samochodu a sila rzeczy
    samochod jest zarejestrowany tylko w jednym miescie :) Wiec nie ma
    watpliwosci jak policzyc.

  • 3. Data: 2010-05-13 14:15:54
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    badzio napisał(a):
    > Znajomy zle mowi.
    > TU bierze pod uwage miejsce rejestracji samochodu a sila rzeczy
    > samochod jest zarejestrowany tylko w jednym miescie :) Wiec nie ma
    > watpliwosci jak policzyc.

    Awcależenie! Ja mam samochód zarejestrowany na spółkę z mamą w Radomiu,
    oboje jesteśmy zameldowani tamże, jednak mieszkam w DC i tu też
    ubezpieczałem auto. Pani z PZU zaczęła liczyć stawki warszawskie, jako że
    przyznałem się (uczciwy jestem), że tu właśnie samochodu używam. Dopiero po
    moich usilnych namowach zgodziła się "przymknąć oko" (zaraz mi ktoś wytknie
    moją "uczciwość ;)) i policzyć wg stawek radomskich ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2010-05-13 14:43:11
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > po moich usilnych namowach zgodziła się "przymknąć oko" (zaraz mi ktoś
    > wytknie moją "uczciwość ;)) i policzyć wg stawek radomskich ;)

    W zależności od firmy ubezpieczeniowej to wygląda inaczej.
    Na oświadczeniu, za którego prawdziwość poświadczasz podpisem, odpowiadasz
    min na pytanie - kod pocztowy miejsca postoju samochodu w nocy(dla PH i
    innych krążących - chodzi o najczęstsze miejsce) i jeśli jest taka opcja w
    kwestionariuszu to miejsce postoju(faktycznego zamieszkania) a nie
    zameldowania(rejestracji) jest brane pod uwagę.

    Kub@

  • 5. Data: 2010-05-13 20:56:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    badzio pisze:

    > Znajomy zle mowi.
    > TU bierze pod uwage miejsce rejestracji samochodu a sila rzeczy
    > samochod jest zarejestrowany tylko w jednym miescie :) Wiec nie ma
    > watpliwosci jak policzyc.

    Nie jest to prawda. Wszystko zalezy od konkretnego ubezpieczyciela.

    Jacek Kustra

  • 6. Data: 2010-05-13 20:57:20
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kub@ pisze:

> [...]
    > kwestionariuszu to miejsce postoju(faktycznego zamieszkania) a nie
    > zameldowania(rejestracji) jest brane pod uwagę.

    Popatrz no. Samochod mam zarejestrowany w DC, mieszkam w DC, a stawke mi
    licza wg miejsca stalego zameldowania. Idioci jacys :)

    Jacek Kustra

  • 7. Data: 2010-05-14 10:28:35
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Popatrz no. Samochod mam zarejestrowany w DC, mieszkam w DC, a stawke mi
    > licza wg miejsca stalego zameldowania. Idioci jacys :)

    Tak jak napisałem - w zależności od firmy ubezpieczeniowej.
    W jednej decyduje miejsce zamieszkania(przebywanie pojazdu w nocy - chyba
    tym się kierowali) w innym zameldowania.
    Ja mam jeden samochód w Allianz drugi w PZU i w jednym(nie pamiętam którym)
    do ustalania stawki była brana jedna lokalizacja w drugim inna.

    Kub@