  • 91. Data: 2019-05-28 06:27:52
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyle, że to prawdopodobieństwo trafienia bierzesz z sufitu.

    Z sufitu ale na twoją korzyść - 99,7% to baaaaardzo dużo.

    Shrek

  • 92. Data: 2019-05-28 10:20:38
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 00:07, n...@o...pl pisze:

    > Nie karm...

    :))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 93. Data: 2019-05-28 16:35:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 23:58, u2 pisze:

    > o Hołku n.p. tu
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/506774
    ,krzysztof-holowczyc-apelowal-w-sadzie-sprawa-umorzo
    na-ale-musi-placic.html

    > Sprawa Hołowczyca umorzona, ale sąd podkreśla: Gdyby nie przedawnienie,
    > to by przegrał

    Czytałeś ten materiał, zanim go podlinkowałeś? Czy widzisz tam choć
    słowo o jakiejkolwiek ofierze tego zdarzenia?

    > o frogu n.p. tu :
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zl
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    Podobne pytanie. Ty wiesz, o czym my tu piszemy?

  • 94. Data: 2019-05-28 16:37:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 00:07, n...@o...pl pisze:
    > w <5cec5b44$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Nie karm...

    No może gdzieś ktoś.

  • 95. Data: 2019-05-28 16:39:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 06:27, Shrek pisze:

    > Z sufitu ale na twoją korzyść - 99,7% to baaaaardzo dużo.

    To bardzo mało dla osoby umiejącej strzelać. W Pucharze Polski mniej
    więcej na tym poziomie pewnie 9-tki sie trafia, a Ty piszesz o sylwetce
    człowieka, czyli celu o powierzchni ze 100 razy większej.

  • 96. Data: 2019-05-28 17:33:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]

    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html
    > Podobne pytanie. Ty wiesz, o czym my tu piszemy?

    sobie pisz o czym chcesz, ja piszę o starym prawniczym myku jak
    nadzwyczajna kasta ukręca łeb sprawom w Bolanda:)

    btw widzę że ty piszesz o sobie w liczbie mnogiej, dla mnie jednak
    jesteś tylko Robercikiem z gazowni, może skorzystaj z rady Jcka i użyj
    sitka, bo ja nie zamierzam tobie kadzić:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 97. Data: 2019-05-28 17:37:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To bardzo mało dla osoby umiejącej strzelać. W Pucharze Polski mniej
    > więcej na tym poziomie pewnie 9-tki sie trafia, a Ty piszesz o sylwetce
    > człowieka, czyli celu o powierzchni ze 100 razy większej.

    zrób 10 przysiadów, przebiegnij 100 metrów, zrób fikołka i strzelaj,
    obaczym ile trafisz:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 98. Data: 2019-05-28 18:03:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To bardzo mało dla osoby umiejącej strzelać.

    To bardzo dużo - 1 pudło na niemal 1000 strzałów. Dobra - załóżmy że
    policjanci umieją strzelać - bo umieją - prawda? Sam pisałeś, że
    przeważnie trafiają z 50 przy 6 strzałach. Sam sobie odpowiedz jak to
    wygląda przy 1000 oddanych strzałów na 90 metrów.

    > W Pucharze Polski mniej
    > więcej na tym poziomie pewnie 9-tki sie trafia, a Ty piszesz o sylwetce
    > człowieka, czyli celu o powierzchni ze 100 razy większej.

    Przy tysiącu strzałów nawet jak teoretycznie mógłbyś mieć 100%
    skuteczność (w co wątpię) będziesz miał po prostu za jednym razem pecha
    i już.

    Shrek

  • 99. Data: 2019-05-28 23:00:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 17:33, u2 pisze:

    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html
    > sobie pisz o czym chcesz, ja piszę o starym prawniczym myku jak
    > nadzwyczajna kasta ukręca łeb sprawom w Bolanda:)

    Ale pisz choć trochę na temat.
    > btw widzę że ty piszesz o sobie w liczbie mnogiej, dla mnie jednak
    > jesteś tylko Robercikiem z gazowni, może skorzystaj z rady Jcka i użyj
    > sitka, bo ja nie zamierzam tobie kadzić:)

    Nie domagam się kadzenia. Na własny rachunek robisz z siebie durnia.

  • 100. Data: 2019-05-28 23:04:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 17:37, u2 pisze:

    > zrób 10 przysiadów, przebiegnij 100 metrów, zrób fikołka i strzelaj,
    > obaczym ile trafisz:)))))))))

    Na zawodach jest bez fikołka. Mogę spróbować z fikołkiem, ale nie sądzę,
    by to cokolwiek zmieniło w kwestii trafienia w całą sylwetkę. Po za tym
    w wyjściowych założeniach nie było nic o fikołkach. Jeszcze musiał byś
    ograniczyć czas - tak Ci podpowiem - bo inaczej, to nie ma sensu.
    Poskaczę, pobiegam, odpocznę i tyle. Generalnie, jak już za coś się
    bierzesz, to rób to dobrze.