  • 11. Data: 2019-12-07 09:50:57
    Temat: Re: Brzydkie słowo na "K" [Sąd Okręgowy]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2019 o 08:47, A. Filip pisze:

    > A do kurwy nędzy nie napisałeś tak że "można" odnieść wrażenie że wysoki
    > sąd był politycznie stronniczy?

    Że co? Sąd wykazał normalne myślenie. Polityczni to byli kulsoni.
    > Jak dla mnie to jak TY streściłeś sprawę może sprawić wrażenie dość
    > nachalnej sugestii politycznej stronniczości wysokiego sądu.

    Chyba cię rozum opuścił. Sąd wypowiedział się akurat w sposób zupłnie
    apolityczny. Wam już się mózgi polasowały i jak sąd nie porzeka po myśli
    partii, to to czyn polityczny? Nawet ziobrokratura się wycofała z
    zarzutów, bo wiedzieli, że popłynęli.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-12-09 16:41:51
    Temat: Re: Brzydkie słowo na "K"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 6 Dec 2019 23:30:46 +0100, Shrek napisał(a):

    > Od niczego. Takie sprawdzenie czy mają godność człowieka i są w stanie
    > uznać że ich zdanie było błędne. Taki test czy dyskusja z nimi ma sens.

    Jak dla mnie, po wielokroć udowodnili, że godności nie mają, a dyskutowanie
    z nimi przypomina programy w TVP Info typu "Strefa starcia". Podziwiam
    ludzi, którzy decydują się na konfrontację z tą dziczą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl