  • 1. Data: 2019-12-05 21:59:52
    Temat: Brzydkie słowo na "K"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    4298,powiesil-koszulke-konstytucja-na-pomniku-kaczyn
    skiego-dostal.html

    W skrócie - kulsony gnegiły obywatela niesłusznie, obywatel dostał
    zdośćuczynienie za bezprawne działania kulsonów, a słowo "konstytucja"
    nie jest słowem uważanym za obraźliwe.

    Ktoś bronił kulsoństwa i chciałby przeprosić?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-12-06 11:58:33
    Temat: Re: Brzydkie słowo na "K"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Dec 2019 21:59:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ktoś bronił kulsoństwa i chciałby przeprosić?

    Do czego właściwie są potrzebne przeprosiny takich osób?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-12-06 14:11:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,254
    84298,powiesil-koszulke-konstytucja-na-pomniku-kaczy
> [...]
    >"konstytucja" nie jest słowem uważanym za obraźliwe.
    >Ktoś bronił kulsoństwa i chciałby przeprosić?

    Bo to zly sad byl :)

    Obywatel jest zadowolony (byc moze), kulsony sa zadowolone ... bo
    premii nikt nie cofnie, to kto jest niezadowolony ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-12-06 23:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 11:58, Olin pisze:

    > Do czego właściwie są potrzebne przeprosiny takich osób?

    Od niczego. Takie sprawdzenie czy mają godność człowieka i są w stanie
    uznać że ich zdanie było błędne. Taki test czy dyskusja z nimi ma sens.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-12-06 23:34:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 14:11, J.F. pisze:

    > Bo to zly sad byl :)

    Z pewnością. Deleguje się sędziego do ustrzyk dolnych, to następni nie
    będą podnosili ręki na władzę ludową:(

    > Obywatel jest zadowolony (byc moze)

    Nie (nomen omen) sądzę.

    > kulsony sa zadowolone ... bo premii
    > nikt nie cofnie, to kto jest niezadowolony ? :-)

    Ja na przykład. Wolałbym żyć w normalnym państwie, gdzie kulsoństwo nie
    robi za policje polityczną a państwo przestrzega prawa (notabene które
    samo ustala).

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-12-07 00:32:50
    Temat: Re: Brzydkie słowo na "K" [Sąd Okręgowy]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > nie jest słowem uważanym za obraźliwe.
    >
    > Ktoś bronił kulsoństwa i chciałby przeprosić?

    A ten wyrok jest już prawomocny?

    Jak piszesz na grupę prawo to wypadałoby się bardziej przykładać do
    pisania na temat grupy.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2019-12-07 00:49:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2019 o 00:32, A. Filip pisze:

    > A ten wyrok jest już prawomocny?

    Okręgówka, więc raczej po apelacji. Myślisz, że kulsoństwo będzie
    składało kasację?

    > Jak piszesz na grupę prawo to wypadałoby się bardziej przykładać do
    > pisania na temat grupy.

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że napisałem nieprawdę?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-12-07 01:09:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Okręgówka, więc raczej po apelacji. Myślisz, że kulsoństwo będzie
    > składało kasację?

    > A na jakiej podstawie twierdzisz, że napisałem nieprawdę?

    A na jakiej podstawie twierdzisz że zarzuciłem ci pisanie nieprawdy
    (potocznie kłamstwo) a nie "zaledwie" pisania jak na wzorowego politruka
    przystało na grupę prawo zamiast na grupę polityka?

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-12-07 07:30:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2019 o 01:09, A. Filip pisze:

    > A na jakiej podstawie twierdzisz że zarzuciłem ci pisanie nieprawdy
    > (potocznie kłamstwo) a nie "zaledwie" pisania jak na wzorowego politruka
    > przystało na grupę prawo zamiast na grupę polityka?

    A dlaczego miałbym nie pisać na grupie prawo o wyroku wydanym przez sąd?
    Yp teraz nie tylko słowo konstytucja jest obraźliwe, ale pisanie o
    wyrokach sądu jest nagannne? Słuszna linia...

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-12-07 08:47:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A dlaczego miałbym nie pisać na grupie prawo o wyroku wydanym przez
    > sąd? Yp teraz nie tylko słowo konstytucja jest obraźliwe, ale pisanie
    > o wyrokach sądu jest nagannne? Słuszna linia...

    A do kurwy nędzy nie napisałeś tak że "można" odnieść wrażenie że wysoki
    sąd był politycznie stronniczy?

    Napisałeś/zacytowałeś jak wyrok wysokiego sądu przekłada się na ogólne
    zasady odszkodowana za zatrzymanie na 48h przez policje
    (np. dobrze zidentyfikowany sprawca ze stałym adresem zamieszkania,
    stabilnie zatrudniony, właściciel domu/mieszkania i czyn o "niedużej"
    szkodliwości finansowej) czy uznałeś za kluczowe jaką konkretną
    polityczną sprawę reprezentował zatrzymany sprawca czyli po której
    politycznej stronie opowiedział się (w twojej wersji) wysoki sąd?

    Jak dla mnie to jak TY streściłeś sprawę może sprawić wrażenie dość
    nachalnej sugestii politycznej stronniczości wysokiego sądu.

    --
    A. Filip