  • 11. Data: 2006-04-27 10:52:38
    Temat: Re: Czy jest żonaty?
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Mateusz "amkacz"" <a...@E...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e2puti$s9o$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > odróżniasz chęć "wpieprzanie się" od pomocy koleżeńskiej/przyjacielskiej
    > w EWIDENTNIE wymagającej tego sprawie? W tym przypadku byłoby to po
    > prostu poinformowanie koleżanki o tym czy dokumenty są prawdziwe czy nie.

    Jak się doczytałem to koleżanka jest od dawna pełnoletnia. I przypuszczam,
    że potrafi samodzielnie podejmować decyzje bez pomocy takich "przyjaciół".
    Przyznam, że zawsze miałem reakcje alergiczne na podobną pomoc. O którą jak
    wynika z opisu nie prosiła.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 12. Data: 2006-04-27 10:59:31
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Nom. I prawdopodobnie problem 'był rozwód czy nie' przestanie
    > być niedługo po takim spotkaniu aktualny ;-)

    Mnie by nie było żal. Jeśli kłamie, że po rozwodzie, to sam jest sobie
    winny. jesli nie kłamie, to nic się nie stanie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 13. Data: 2006-04-27 12:49:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Lukasz [Thu, 27 Apr 2006 12:59:31 +0200]:

    > Mnie by nie było żal.

    A ja mówię że mi żal? :-) Stwierdzam tylko wysokie
    prawdopodobieństwo...

    Kira

  • 14. Data: 2006-04-27 12:58:41
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > <cut>
    > Bardzo przepraszam, że nie na temat.
    > Ale po jaką cholerę wpieprzasz się w cudze życie osobiste?

    masz calkowita racje.
    ostatnio tlukli jednego klienta na osiedlu i jakis bezczelny typ osmielil
    sie wpieprzyc pomiedzy sprawcow i ofiare. Chamsto ludzi nie zna granic

  • 15. Data: 2006-04-27 13:00:29
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > masz calkowita racje.
    > ostatnio tlukli jednego klienta na osiedlu i jakis bezczelny typ osmielil
    > sie wpieprzyc pomiedzy sprawcow i ofiare. Chamsto ludzi nie zna granic

    Widzisz tu gdzieś sprawcę i ofiarę?
    A może jakiś paragraf pod który podpada wspomniana przez inicjatora wątku,
    sytuacja?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 16. Data: 2006-04-27 13:16:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:44509470@news.home.net.pl...

    > Sugeruję zapoznać się ze znaczeniem słowa "pedofilia", a nie tylko
    > płynąć z moherowym nurtem.

    plyn lawa jakim chcesz nurtem, ale jesli koles pisze "spotykała się ze
    starszym o 12 lat facetem -
    było miło, ale zniknął" i dalej to co napisal, to jak dla mnie to
    "spotykanie" jest dosc jednoznaczne, nie twierdze ze dochodzilo do czegos
    wiecej, ale mimo wszystki, mi osobiscie by sie to niepodobalo i jako
    potencjalny rodzic nie zgodzilbym sie na to, a kolezanka byla nieletnia
    wiec jesli doszlo do czegos wiecej, to gdzie masz problem z pedofilia?

  • 17. Data: 2006-04-27 13:25:48
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz tu gdzieś sprawcę i ofiarę?
    > A może jakiś paragraf pod który podpada wspomniana przez inicjatora wątku,
    > sytuacja?

    Ach, jak ja lubię grupy soc. Sami doświadczeni życiowo zgrzybiali starcy z
    dobrymi radami dla innych, tylko odpowiedzi na pytanie jakoś niewiele.
    Sam się o tej sprawie i o dokumentach o rozwodzie nie dowiedział.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 18. Data: 2006-04-27 13:32:16
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ach, jak ja lubię grupy soc. Sami doświadczeni życiowo zgrzybiali starcy z
    > dobrymi radami dla innych, tylko odpowiedzi na pytanie jakoś niewiele.
    > Sam się o tej sprawie i o dokumentach o rozwodzie nie dowiedział.

    Dobry flejmik nie jest zły. A co za znaczenie ma fakt czy pętli się tutaj
    czy na przykład na pl.rec.gry.brydz?
    ;-)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 19. Data: 2006-04-27 14:01:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 07:55:21 +0200, Michał napisał(a):

    > WySMSował ją sobie,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > przekonał do siebie do tego by ona dała mu szanse

    Cytat dnia. Aż dziwne, że nikt jeszcze nie zwrócił na to uwagi. Czy tylko
    mnie to tak kłuje w oczy? Jeśli dziewczyna jest w stałym związku, a ktoś
    sms-ami skutecznie przekonuje ją do porzucenia wszystkiego i pojechania
    gdzieś w siną dal, to... Czy ona nie powinna być przypadkiem
    ubezwłasnowolniona ze względu na swoją głupotę i upośledzenie? Jeśli ktoś
    nie jest w stanie używać elementarnej logiki w myśleniu, to z reguły
    ustanawia mu sie opiekuna albo zamyka w odpowiednim ośrodku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-04-27 17:07:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

> [...]
    > było miło, ale zniknął" i dalej to co napisal, to jak dla mnie to
    > "spotykanie" jest dosc jednoznaczne, nie twierdze ze dochodzilo do

    Głodnemu chleb na myśli.

    > czegos wiecej, ale mimo wszystki, mi osobiscie by sie to niepodobalo i
    > jako potencjalny rodzic nie zgodzilbym sie na to, a kolezanka byla

    No beton... Weź no jeszcze raz przeczytaj to, co napisałem - rodzice
    mogli nie mieć bladego pojęcia. Nikt zdrowy psychicznie nie trzyma
    dziecka tylko w budzie i na smyczy.

    > nieletnia wiec jesli doszlo do czegos wiecej, to gdzie masz problem z
    > pedofilia?

    Problem z pedofilią masz ty - nie rozumiesz tego słowa.