  • 1. Data: 2003-05-15 11:22:58
    Temat: Czy nalezy sie odszkodowanie z OC spoldzielni?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy moglibyscie pomoc znalezc mi podstawe prawna wg ktorej moglbym sie ubiegac
    o odszkodowanie od spoldzielni mieszkaniowej odszkodowania za upadek i uraz
    ciala na oblodzonym chodniku? Moj lekarz wypisujac N-9 do ZUSu stwierdzil, ze
    takie odszkodowanie bezwzglednie sie nalezy, ale nie potrafil podac szczegolow.
    Nie mam tez pojecia jak takie pismo mialoby wygladac.

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-05-15 13:55:15
    Temat: Re: Czy nalezy sie odszkodowanie z OC spoldzielni?
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "TRS" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szczegolow.
    > Nie mam tez pojecia jak takie pismo mialoby wygladac.

    a nie będzie to art. 415 kc w związku z ustawą o porządku w gminach ?

    JarekM