  • 1. Data: 2003-05-15 10:46:29
    Temat: Umowa z poszkodowanym jak ?
    Od: vitia <w...@a...pl>

    Witam
    Czy moglby mi ktos napisac wzor UMOWY ?
    tzn . Dogadalem sie z kolesiem którego uderzylem na dyskotece w
    twarz ze mu zaplace kase 500zl za to ze nie bedzie wnosil sprawy do
    sadu .
    Na umowie zeby bylo ze koles podpisuje ze przyjal kase i nie bedzie
    nic wnosil , zadnych spraw.
    Prosze , napiszcie bo dzis wieczorem jade przeprowadzic tranzakcje.
    pozdrawiam
    vitia

  • 2. Data: 2003-05-15 18:44:26
    Temat: Re: Umowa z poszkodowanym jak ?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vitia" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic wnosil , zadnych spraw.
    > Prosze , napiszcie bo dzis wieczorem jade przeprowadzic tranzakcje.
    Tylko go nie bij.