  • 1. Data: 2006-08-18 08:43:27
    Temat: Czy nie mozna usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ?
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    To jest bardzo chora sytuacja. Zona znajomego sprowadzila mu do domu
    kochanka córki glównie po to aby razem z nim i córka go
    dreczyc.Poradzilem mu aby wezwal policje, powolal sie na art 193
    kk i aby policja go usunela z jego mieszkania (oczywiscie
    wspólwlasnosc z zona, a facen nie jest nawet czasowo zameldowany
    ). Policja stwierdzila, ze ten gosc (kochanek córki ) moze
    mieszkac przez 3 dni pózniej noc przerwy i znów 3 dni, czyli w
    nieskonczonosc. A dodatkowo zona, która wyjezdza za granice
    moze go czasowo zameldowac i wtedy on bedzie mieszkal nawet pod jej
    nieobecnosc. Jestem zdumiony takim postepowaniem policji, ale nie
    czuje sie biegly w prawie wiec prosze o pomoc.Czy nie mozna
    usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ? Czy
    mozna bez zgody wspólwlasciciela czasowo kogos zameldowac ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-18 09:41:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "forum444" <f...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    A czyje jest mieszkanie?

  • 3. Data: 2006-08-18 10:45:42
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Uzytkownik "forum444" <f...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > A czyje jest mieszkanie?

    Oczywiście jego i żony jako współwłaściciela. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-18 11:08:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    forum444 wrote:
    > To jest bardzo chora sytuacja. Zona znajomego sprowadzila mu do domu
    > kochanka córki glównie po to aby razem z nim i córka go
    > dreczyc.

    Jakie sadystki paskudne. A jak to dręczenie konkretnie wygląda, hmm?

    > Poradzilem mu aby wezwal policje, powolal sie na art 193
    > kk i aby policja go usunela z jego mieszkania (oczywiscie
    > wspólwlasnosc z zona,

    Skoro współwłasność i jeden z właścicieli wyraża zgodę na pobyt, to źle
    mu poradziłeś.

    > a facen nie jest nawet czasowo zameldowany

    To tylko wykroczenie przeciwko ustawie o ewidencji i nie jest podstawą
    do wyprowadzenia siłą.

    > ). Policja stwierdzila, ze ten gosc (kochanek córki ) moze
    > mieszkac przez 3 dni pózniej noc przerwy i znów 3 dni, czyli w
    > nieskonczonosc. A dodatkowo zona, która wyjezdza za granice

    Może mieszkać cały czas, tylko że musi się wtedy zameldować.

    > moze go czasowo zameldowac i wtedy on bedzie mieszkal nawet pod jej
    > nieobecnosc. Jestem zdumiony takim postepowaniem policji, ale nie

    Dlaczego? Policja przestrzega przepisów - nie robi za karków na posyłki
    twojego rzekomego znajomego.

    > czuje sie biegly w prawie wiec prosze o pomoc.Czy nie mozna
    > usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ? Czy

    Nie.

    > mozna bez zgody wspólwlasciciela czasowo kogos zameldowac ?

    Nawet na stałe.

    A teraz ładnie wyjaśnij, co temu twojemu "znajomemu" przeszkadza fakt
    zamieszkiwania córki razem z jej facetem?

  • 5. Data: 2006-08-18 13:20:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "forum444" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Oczywiście jego i żony jako współwłaściciela.

    No to każde z nich może kogoś zaprosić.

  • 6. Data: 2006-08-18 13:56:17
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    > Dlaczego? Policja przestrzega przepisów - nie robi za karków na posyłki

    I tak powinno być ale chodzi właśnie o te przepisy

    > twojego rzekomego znajomego.

    Nie wim co to znaczy "rzekomego"

    .
    > Nawet na stałe.
    a znasz jakąś podstawę prawną ? W administracji trochę
    pracowałem i wtedy były inne przepisy.

    > A teraz ładnie wyjaśnij, co temu twojemu "znajomemu" przeszkadza fakt
    > zamieszkiwania córki razem z jej facetem?

    Mój "znajomy" (jak piszesz ) obawia się nawet o życie bo
    wielkorotnie grożono mu nożem a świadkowie to "kochana córcia i
    żona "

    ale rozczaruję Cię to nie jest moja sprawa.Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-08-18 14:00:10
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "forum444" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No to każde z nich może kogoś zaprosić.

    Czy może żadne z nich bez zgody drugiego ? ?
    Tego nie jestem pewien

  • 8. Data: 2006-08-18 15:10:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    forum444 wrote:

    > Nie wim co to znaczy "rzekomego"

    Bo zwykle w ten sposób ludzie opisują swoje problemy ;->

    > a znasz jakąś podstawę prawną ? W administracji trochę
    > pracowałem i wtedy były inne przepisy.

    Były takie same. Tylko w "administracjach" czasami wyobrażają sobie
    własne przepisy.

    > Mój "znajomy" (jak piszesz ) obawia się nawet o życie bo
    > wielkorotnie grożono mu nożem a świadkowie to "kochana córcia i
    > żona "

    To mów o groźbach, a nie o pozbywaniu się faceta córki.

    Musisz zebrać dowody.

  • 9. Data: 2006-08-18 16:43:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...

    Czy może żadne z nich bez zgody drugiego ? ?
    Tego nie jestem pewien

    Każde. Bo to sprawa normalnego korzystania z domu. Nie może tego mieszkania
    sprzedać albo wynająć bez zgody wszystkich współwłaścicieli albo sądu.

  • 10. Data: 2006-08-18 17:13:44
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    > Skoro współwłasność i jeden z właścicieli wyraża zgodę na pobyt, to źle
    > mu poradziłeś.

    Mówisz to na podstawie art 37 kro ?

    > Może mieszkać cały czas, tylko że musi się wtedy zameldować.

    I oczywiście w.g Ciebie może to zrobić żona wbrew woli męża
    współwłaściciela .

    > Nie.

    ???

    > Nawet na stałe.

    No teraz wiem, że zameldowanie nie ma nic wspólnego z prawem do
    zamieszkania, a wiec mimo ewentualnego meldunku facet wylatuje.