  • 1. Data: 2006-08-18 08:18:41
    Temat: Rezerwat a prawo
    Od: "ELCO" <t...@n...pisz.pl>

    Witam serdecznie.
    Nie wiem czy zadaje pytanie na wlasciwa grupe, ale nie moge znalezc innej
    odpowiedniej.
    Interesuje mnie czy mozna uzyskac pozwolenie na nurkowanie w rezerwacie
    przyrody.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rezerwat_przyrody_Jasne
    Jest to rezerwat, ale nie wiem kto opiekuje sie nim. Pytalem nadlesnictwa,
    oni nie za
    bardzo wiedza (albo nie chca powiedziec). Czy jest szansa na uzyskanie
    pozwolenia?
    Kto moze sie opiekowac rezerwatami i kto wydaje pozwolenia? Nurkowalem w
    zeszlym
    roku z oddzialem nurkow ze strazy pozarnej (mieli pozwolenie) ale obecnie
    juz ta ekipa
    jest nieczynna. Prosze o podpowiedzi, ewentualnie nakierowanie w odpowiednia
    strone.
    Moze jakies paragrafy na to :)
    Pozdrawiam i dziekuje!

  • 2. Data: 2006-08-18 08:57:57
    Temat: Re: Rezerwat a prawo
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 10:18:41 +0200, ELCO napisał(a):

    > Prosze o podpowiedzi, ewentualnie nakierowanie w odpowiednia
    > strone.

    Zacznij od
    http://www.eko.org.pl/lkp/prawo_html/ustawa_ochr_prz
    yr_200508.htm