  • 1. Data: 2007-09-03 16:42:27
    Temat: Darmowe konto, darmowe przelewy z zagranicy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Dzis oficjalnie wystartowala nowa usluga w polskim Citi.
    Dzieki niej mozna z zagranicy przeslac bezprowizyjnie kase i to w trybie
    realtime :).

    http://www.online.citibank.pl/zagranica/

    MK

  • 2. Data: 2007-09-03 18:30:12
    Temat: Re: Darmowe konto, darmowe przelewy z zagranicy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 18:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Dzis oficjalnie wystartowala nowa usluga w polskim Citi.
    > Dzieki niej mozna z zagranicy przeslac bezprowizyjnie kase i to w trybie
> [...]

    Nie ma rozy bez kolcow ;)

    "Dla przelewów mi dzy kontami w ró nych walutach stosuje si kurs
    wymiany Citibank. Klient ka dorazowo akceptuje wysoko kursu,
    zatwierdzaj c przelew do realizacji."

  • 3. Data: 2007-09-03 18:34:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > Nie ma rozy bez kolcow ;)

    > "Dla przelewów mi dzy kontami w ró nych walutach stosuje si kurs
    > wymiany Citibank. Klient ka dorazowo akceptuje wysoko kursu,
    > zatwierdzaj c przelew do realizacji."

    1/ Kurs przy transakcjach karcianych i zwyklych przewalutowaniach jest inny.
    2/ Przelewu mozesz dokonac na konto walutowe, wyplacic walute w oddziale i
    sprzedac w kantorze.

    MK

  • 4. Data: 2007-09-03 19:06:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 20:34, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > 1/ Kurs przy transakcjach karcianych i zwyklych przewalutowaniach jest inny.
    > 2/ Przelewu mozesz dokonac na konto walutowe, wyplacic walute w oddziale i
    > sprzedac w kantorze.

    Czepiam sie.... ;)

    Ciekawe kiedy ta informacje podczepia blizej glownej strony - przy
    kontach i w banerku reklamowym?

    A masz tak przy okazji jakis link do ich kursow, zeby mozna bylo
    porownac kursy stosowane przy KK i przy przelewach?

  • 5. Data: 2007-09-03 19:50:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > Czepiam sie.... ;)

    Widze.

    > Ciekawe kiedy ta informacje podczepia blizej glownej strony - przy
    > kontach i w banerku reklamowym?

    At soon, dzies odbyla sie konferencja prasowa na ktorej m.in. bylo o tym.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bank-Handlowy-wprowa
    dzi-bezplatne-przelewy-do-Polski-w-15-krajach-do-kon
    ca-2008-r-1633924.html

    > A masz tak przy okazji jakis link do ich kursow, zeby mozna bylo
    > porownac kursy stosowane przy KK i przy przelewach?

    Link masz na samym dole strony. Transakcje karciane sa rozliczane wg. tzw
    kursu nocnego, czyli tego stosowanego w chwili zamykania banku. Widelki sa
    wtedy szersze. No i przy kartach jest stosowana tzw waluta rozliczeniowa, a
    przy przelewach tego nie ma.

    MK

  • 6. Data: 2007-09-03 20:09:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 21:50, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > At soon, dzies odbyla sie konferencja prasowa na ktorej m.in. bylo o
    tym.http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bank-Handlowy-wp
    rowadzi-bezplatne-prz...

    Probowalem odnalezc info o przelewach na stronach Citi samodzielnie, i
    poddalem sie - odszukalem twojego linka i z niego wszedlem ponownie
    cos sprawdzic.

    Teraz widze, ze to info podpieli jednak na glownej stronie - do
    bannera.

    Ciekawe, kiedy ruszy ta opcja w druga strone?
    Bezplatny przelew z Polski na konto w Citi w innym kraju?
    Czy tez to juz funkcjonuje w standardzie i robiac zwykly bezplatny
    przelew internetowy z Citi Polska na Przykladowo konto Citi w UK,
    odbierajacy nie ponosi kosztow?

    "Czy mog zrealizowa przelew CGT z Citi Handlowy za granic ?
    Nie. Obecnie us uga dzia a jedynie dla przelewów przychodz cych do
    Polski. Klient Citi Handlowy ma jednak mo liwo dokonywania przez
    internet bezp atnych, standardowych przelewów zagranicznych i
    krajowych (do dowolnego banku)."

    Co do kursow nie sprawdzam - jak mowisz, ze dobre, inne niz karciane.

    W kazdym razie, oferujac rowniez bezplatne konto w UK, zakladane przez
    internet zrobili miazdzaca odpowiedz na konto Passport, ktore bardzo
    drogo zaoferowal ktorys bank.

  • 7. Data: 2007-09-03 21:10:15
    Od: Ra <w.stopce>

    MK napisał(a):
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > 1/ Kurs przy transakcjach karcianych i zwyklych przewalutowaniach jest
    > inny.
    no właśnie to trochę denerwująca rzecz, kurs do kk inny, do kredytu inny
    bank może sobie manipulowac jak chce

  • 8. Data: 2007-09-04 08:24:48
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik MK napisał:
    > Dzis oficjalnie wystartowala nowa usluga w polskim Citi.
    > Dzieki niej mozna z zagranicy przeslac bezprowizyjnie kase i to w trybie
    > realtime :).

    "Stan na dzień 17.08.2007
    Wysokość opłaty za nadanie przelewu CGT może się zmienić ;), jeśli
    zmieni się Tabela Opłat i Prowizji w Citi w kraju nadawcy przelewu."

    --
    Oli

  • 9. Data: 2007-09-04 16:30:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olisadebe" <O...@a...com> wrote in message

    > "Stan na dzień 17.08.2007
    > Wysokość opłaty za nadanie przelewu CGT może się zmienić ;), jeśli zmieni
    > się Tabela Opłat i Prowizji w Citi w kraju nadawcy przelewu."

    Oczywiscie, ze moze sie zmienic. Tak samo jak dla wiekszosci osob oczywiste
    jest, ze herbata jest goraca, a mimo to taka informacja znajduje sie na
    kubkach :).
    W polskim Citi zostaly sprawdzone oplaty w tych bankach w podanym dniu i
    zostalo to napisane.

    MK