  • 1. Data: 2007-09-03 11:25:39
    Temat: [visa electron] z polbanku i platnosc przez Internet
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Witam,

    czy istnieje moze jakas mozliwosc, zeby sprawdzic, czy karta platnicza
    Visa Electron z Polbanku umozliwi mi zaplacenie za bilet lotniczy?
    Moze ktos juz kupowal bilety w clickair i bedzie w stanie odpowiedziec
    na moje watpliwosci?

    dziekuje z gory za pomoc

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-09-03 16:28:21
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Piotrek "Alchemik" pisze:
> [...]
    > Visa Electron z Polbanku umozliwi mi zaplacenie za bilet lotniczy?
    > Moze ktos juz kupowal bilety w clickair i bedzie w stanie odpowiedziec

    Po prostu spróbuj zapłacić. Przecież nic się nie stanie,
    a będziesz bogatszy o wiedzę, a i z grupą się podzielisz.
    Ale IMHO na 95% się nie da.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 3. Data: 2007-09-03 17:42:43
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Kuba pisze:

    > Po prostu spróbuj zapłacić. Przecież nic się nie stanie,
    > a będziesz bogatszy o wiedzę, a i z grupą się podzielisz.
    > Ale IMHO na 95% się nie da.

    wlasnie! sprobuj po prostu zaplacic i opisz efekty. ja jednak jestem
    zdania, ze na 75% sie da. kolega niedawno placil plaska visa electron w
    wizzair i zaplacil. co prawda plastik nie byl polbanku, ale tez ma 3
    dodatkowe cyfry

  • 4. Data: 2007-09-05 08:16:10
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Sarpedon wrote:

> [...]
    > zdania, ze na 75% sie da. kolega niedawno placil plaska visa electron w
    > wizzair i zaplacil. co prawda plastik nie byl polbanku, ale tez ma 3

    Jednak musialem wszystko przez telefon zalatwic, podac numer karty itd i
    sie udalo. Z testowaniem przez Internet chyba trzeba bedzie poczekac...

    Piotrek