  • 1. Data: 2007-09-03 14:43:47
    Temat: Jak zapłacić za mieszkanie w Wiedniu w EURO
    Od: t...@o...pl (Kupujący mieszkanie)

    Witam,

    Zamierzam kupić mieszkanie w Wiedniu.
    Mam już prawie wszystko zorganizowane.
    Tylko pojawił się mały problem.

    W jaki sposób zapłacić - czy jako mieszkanie UE mogę przewieść
    gotówkę? Chciałem w Wiedniu otworzyć rachunek bankowy wpłacić kasę i
    zrobić przelew.

    Oczywiście zawsze zostaje kwestia przelewu z polskiego banku na konto
    sprzedawcy.

    proszę o podpowiedz... na pewno jest sporo osób które maja mieszkania w
    Wiedniu - bo są tańsze niż w Polsce - oczywiście nie mówię tu o centrum.
    Ale i tak za 1.200 EURO w tym naszym wspaniałym kraju nic nie można kupić
    poza namiotem ...hehe

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 2. Data: 2007-09-04 03:02:01
    Temat: Re: Jak zapłacić za mieszkanie w Wiedniu w EURO
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Kupujący mieszkanie <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > w Wiedniu - bo są tańsze niż w Polsce - oczywiście nie mówię tu o
    > centrum. Ale i tak za 1.200 EURO w tym naszym wspaniałym kraju nic

    Za 1200 EUR można kupić mieszkanie w Wiedniu?

    A co do przelewu no to co za problem, zakładasz sobie konto w EUR na
    przykład w BZWBK i przelewasz do Austrii.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-09-05 06:43:12
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Za 1200 EUR można kupić mieszkanie w Wiedniu?

    moze za 1200E nie ale w zblizonej cenie sie da napewno taniej niz w Krakowie
    czy Warszawce!!!
    A poziom zycia oj wyzszy wyzszy!

    http://www.immobilienfundort.at/index.php?a=2&b=3741
    3
    http://www.immobilienfundort.at/index.php?a=2&b=3741
    4
    http://www.immobilienfundort.at/index.php?a=2&b=3743
    0
    http://www.best-select.at/immo/index.php?main=105&ob
    jektId=174&PHPSESSID=8c175df13481fc6638e508e21166eef
    5

    Ci co placa wiecej za gole sciany w polskich blokowiskach niech sie pukna w
    glowy i otrzasna, no i niech nie licza, ze przyjada anglicy i odkupia od
    nich po wyższej cenie!

    Fajas

  • 4. Data: 2007-09-07 10:09:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2007 05:02:01 +0200, Miernik napisał(a):

    > Za 1200 EUR można kupić mieszkanie w Wiedniu?

    Zapewne za m^2

  • 5. Data: 2007-09-07 10:17:11
    Temat: Re: Jak zaplacic za mieszkanie w Wiedniu w EUR
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Co jest niezłą ceną, bo średnia to pewnie około 2 tys. euro / m2
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2007-09-07 10:23:57
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    666 pisze:
    > Co jest niezłą ceną, bo średnia to pewnie około 2 tys. euro / m2
    > JaC
    >

    > -----

    co jest i tak mniej niż w wawie, i niewiele więcej niż w jakimś
    olsztynie na mazurach, bez przemysłu i na skraju unii...

  • 7. Data: 2007-09-07 10:37:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Fajas pisze:
    > Ci co placa wiecej za gole sciany w polskich blokowiskach niech sie pukna w
    > glowy i otrzasna, no i niech nie licza, ze przyjada anglicy i odkupia od
    > nich po wyższej cenie!

    A moze po prostu ludzie nie maja gdzie mieszkac ? A dojezdzac codziennie
    z Wiednia do Warszawy to troche bezsensu.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-09-07 10:39:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    el-ec-tr pisze:
    > co jest i tak mniej niż w wawie, i niewiele więcej niż w jakimś
    > olsztynie na mazurach, bez przemysłu i na skraju unii...

    Niewiele wiecej ? Chyba dwa razy wiecej. W PL kosmiczne sa ceny mieszkan
    tylko w najwiekszych miastach oraz w roznego rodzaju specyficznych
    miejscowosciach (Sopot).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-09-07 10:47:01
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Niewiele wiecej ? Chyba dwa razy wiecej. W PL kosmiczne sa ceny mieszkan
    > tylko w najwiekszych miastach oraz w roznego rodzaju specyficznych
    > miejscowosciach (Sopot).

    6-7k ol., kontra 8,7k wied. to niewiele więcej moim zdaniem, patrząc na
    klasę wiednia i olsztyna.

  • 10. Data: 2007-09-07 10:51:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    el-ec-tr pisze:
    > 6-7k ol., kontra 8,7k wied. to niewiele więcej moim zdaniem, patrząc na
    > klasę wiednia i olsztyna.

    Na szeroko rozumianym Slasku jest natomiast taniej. A jest tam przemysl
    itp. I nie uwazam, zeby Katowice byly miastem gorszym do mieszkania niz
    Warszawa (pod wzgledem czystosci itp., bo pod wzgledem mozliwosci to
    zdecydowanie Warszawa jest Nr 1 i np. dla mnie to jest jedyne miasto
    gdzie sa najwieksze mozliwosci).

    --
    Mithos