  • 1. Data: 2007-09-03 15:58:08
    Temat: Jaki bank w Holandii ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Moze ktos ma jakies doswiadczenia z zakladaniem kont bankowych w tymze kraju
    ? Jakies podpowiedzi, wybor banku etc. ?

    Dzieki z gory, pozdrawiam.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-09-04 07:39:20
    Temat: Re: Jaki bank w Holandii ?
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Moze ktos ma jakies doswiadczenia z zakladaniem kont bankowych w tymze kraju
    > ? Jakies podpowiedzi, wybor banku etc. ?

    Masz do wyboru: ABNAmro, Fortis, ING, Rabobank. Ja osobi cie polecam
    Fortis, gdzie od 7 lat mam "A la karte rekening" - wszystko za darmo
    (prowadzenie, przelewy, w tym przelewy w EUR do krajów UE), karta
    debetowa z funkcjonalno ci elektronicznej portmonetki (np. do
    p acenia za parkomaty) za 8 euro rocznie (albo co ko o tego). Do tego
    zabezpieczona tokenem ca kiem wygodna bankowo elektroniczna i jak
    chcesz, to karta kredytowa (15 euro za rok). Co wi cej, daj Ci
    automatycznie limit w koncie w zale no ci od Twoich wp ywów na konto -
    o nic nie musisz wnioskowa - oni jako to sami licz i nadaj
    dynamicznie. O ile wiem, musisz mie do takiego konta udokumentowane
    jakie dochody, ale nie wiem w jakiej wysoko ci. Od 3 lat nie mam
    sta ych wp ywów na to konto i jeszcze nikt si nie przyczepi , a
    wyci gi przysy aj mi do Polski.

    Pozdrowienia!

  • 3. Data: 2007-09-05 12:13:20
    Od: "J" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Quental <a...@g...com> napisał(a):

    > Masz do wyboru: ABNAmro, Fortis, ING, Rabobank. Ja osobi cie polecam
    > Fortis,

    A nie ma u nich czegos w stylu mBanku?
    Chcialbym tanio i bez tokena.

  • 4. Data: 2007-09-06 09:02:23
    Od: Quental <a...@g...com>

    > A nie ma u nich czegos w stylu mBanku?
    > Chcialbym tanio i bez tokena.

    Zapomnialem jeszcze o Postbanku, ale to tez normalny bank.
    Jesli chodzi o internetowe - sprobuj www.snsbank.nl - chyba ruszali z
    oferta, akurat jak sie z NL wyprowadzalem (ale moge zle pamietac) i
    chyba to wlasnie byl takich ichni mBank. Tyle, ze z tego co widze,
    strona tylko po ichniemu :)

    Powodzenia!

  • 5. Data: 2007-09-06 13:42:07
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Quental" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]

    jakie dochody, ale nie wiem w jakiej wysoko ci. Od 3 lat nie mam
    sta ych wp ywów na to konto i jeszcze nikt si nie przyczepi , a

    Rozumiem, ze z dostepem online do konta ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 6. Data: 2007-09-07 08:25:58
    Od: Quental <a...@g...com>

    Toz przecie napisalem:
    > Do tego
    > zabezpieczona tokenem calkiem wygodna bankowosc elektroniczna.

    Token jest za friko. Wszystkie oplaty to tylko te pare euro rocznie za
    karte debetowa.