  • 1. Data: 2002-11-22 06:09:46
    Temat: Desuetudo??? Pilne
    Od: "LojEr" <l...@t...net.pl>

    Witam,
    Jest termin oznaczający cywilne nieposłuszeństwo spowodowane brakiem reakcji
    organów państwowych na łamanie konkretnego przepisu. Jak nazywa sie to
    fachowo i jak sie to pisze??? Desuetudo??? Wiem, ze nie:-)

    Pozdrawiam,
    LojEr

  • 2. Data: 2002-11-22 12:11:27
    Temat: Re: Desuetudo??? Pilne
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LojEr" <l...@t...net.pl> napisał w
> [...]
    > organów państwowych na łamanie konkretnego przepisu. Jak nazywa sie to
    > fachowo i jak sie to pisze??? Desuetudo??? Wiem, ze nie:-)

    DESEUTUDO - przez to pojecie rozumie sie ustanie obowiazywania normy prawnej
    w wyniku jej dlugotrwalego niestosowania lub nieprzestrzegania, a
    kompetentne organy panstwowe mimo to nie stosuja sankcki prawnej

    -=treneros=-

  • 3. Data: 2002-11-22 16:59:26
    Od: "LojEr" <l...@t...net.pl>

    Wielkie dzieki!

  • 4. Data: 2002-11-22 23:25:03
    Od: c...@p...onet.pl

    > Wielkie dzieki!
    > O to chodzilo, a nie wiedzialem jak sie to pisze:-).
    >
    > Użytkownik "trener" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > prawnej

    IMHO - jednak desuetudo...

    Ciacho

  • 5. Data: 2002-11-23 01:31:18
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'LojEr' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:arkho0$4ej$1@news.atman.pl taką oto treść:

> [...]
    | reakcji organów państwowych na łamanie konkretnego przepisu. Jak
    | nazywa sie to fachowo i jak sie to pisze??? Desuetudo??? Wiem, ze

    Juz pewnie za pozno,

    http://e-prawnik.pl/slownik.php3/bD1wbCZsdHI9RA==

    http://wiem.onet.pl/wiem/00f1ba.html

    ->piotr