  • 1. Data: 2018-04-24 16:32:43
    Temat: Gruntowanie - Farba + grunt
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Mam do wymalowania sporą powierzchnię farbami akrylowo - silikonowymi
    (fingard). chciałbym jak najbardziej ułatwić sobie pracę, czy można
    zastosować jako grunt dowolną farbe akrylową (tańsza niż fingard)
    zmieszaną z gruntem - powiedzmy 10% gruntu. Malowanie będzie wykonane
    natryskowo - malowarka graco.

  • 2. Data: 2018-04-24 17:08:16
    Temat: Re: Gruntowanie - Farba + grunt
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.04.2018 o 16:32, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > zastosować jako grunt dowolną farbe akrylową (tańsza niż fingard)
    > zmieszaną z gruntem - powiedzmy 10% gruntu. Malowanie będzie wykonane
    1. malowanie gruntu natryskiem = najgorszy sposób
    2. jak wygląda powierzchnia? co to jest, w jakim stanie?
    3. zamiast kombinować, może użyć gruntoemalii?
    Jacek

  • 3. Data: 2018-04-24 17:29:04
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 24.04.2018 o 17:08, Jacek pisze:
    > 1. malowanie gruntu natryskiem = najgorszy sposób

    Zdaję sobie sprawę z tego, ale mówimy o ilościach +4000m2 nie przerobię
    tego wałkiem w rozsądnym czasie.

    > 2. jak wygląda powierzchnia? co to jest, w jakim stanie?

    90% nowe gładzie
    5% goła silka
    5% goły żelbet - słupy (sezonowany 3 miesiące)

    > 3. zamiast kombinować, może użyć gruntoemalii?

    Na ściany?

  • 4. Data: 2018-04-24 17:43:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.04.2018 o 17:29, PesTYcyD pisze:
    > Na ściany?
    Tak napisałeś, że nie wiadomo, czy malujesz most stalowy, ścianę, czy
    pasy na jezdni ;-)
    Zasadnicze pytanie ile dajesz gwarancji na robotę? Jak krótka, to możesz
    zaryzykować odwalenie "fajansu" i liczyć, że wytrzyma do końca gwarancji.
    Jacek

  • 5. Data: 2018-04-24 17:55:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 16:32 PesTYcyD <p...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zastosować jako grunt dowolną farbe akrylową (tańsza niż fingard)
    > zmieszaną z gruntem - powiedzmy 10% gruntu. Malowanie będzie wykonane

    A co stoi w karcie technicznej farby?
    To Twoja inwestycja - czy jesteś gdzieś wykonawcą? - jak dajesz komuś
    gwarancję, wszelkie takie kombinatorstwo to proszenie się o kłopoty i
    dodatkowe koszty.

    TG