  • 1. Data: 2018-04-24 20:29:26
    Temat: Likwidacja piwnicy z wilgocią
    Od: Lucky <l...@g...com>

    Witam,
    Mam taki problem: piwnica pod schodami (około 4m2 podłogi + kilka schodków) ma
    podłogę na tym samym poziomie co ława fundamentowa. Niestety okazało się, że wchodzi
    tam wilgoć. Idzie sobie po tynku (w piwnic), doszła już trochę wyżej niż poziom
    podłogi w korytarzu.
    Jak się tego najskuteczniej pozbyć? Docelowo chcę się piwnicy pozbyć (czymś zasypać i
    zrobić posadzkę), ale nie chcę aby wilgoć weszła dalej po tynku. Izolacja od zewnątrz
    nie jest możliwa. Pomieszczenie ma rurę poziomą prowadzącą do komina wentylacyjnego.
    Dzięki,

  • 2. Data: 2018-04-25 10:11:52
    Temat: Re: Likwidacja piwnicy z wilgocią
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 20:29, Lucky pisze:
> [...]
    tam wilgoć. Idzie sobie po tynku (w piwnic), doszła już trochę wyżej niż poziom
    Zostaje podcinanie lub inekcja.

    > Docelowo chcę się piwnicy pozbyć (czymś zasypać i zrobić posadzkę), ale nie chcę
    aby wilgoć weszła dalej po tynku.
    To nic nie da, samo zasypanie nie wystarczy, musiałbyś zlikwidować
    piwnicę razem ze schodami a w powstałym dole zrobić fundament pod schody
    odpowiednio zaizolowany i dopiero na nim postawić schody, inaczej się
    nie da.

    >Izolacja od zewnątrz nie jest możliwa. Pomieszczenie ma rurę poziomą prowadzącą do
    komina wentylacyjnego.
    Daj to komuś ogarniętemu z budowlanką do obejrzenia.

    --
    Pozdr
    Janusz