  • 11. Data: 2015-01-13 17:50:54
    Temat: Re: Ile kasiary musiał mieć kartel na powalenie rubla na kolana ?.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Jeśli można wiedzieć dlaczego ?.

    Można. Nie opracowałem zyskownej procedury handlu walutami. Ale to rzecz
    wtórna. Podstawowa moja obawa jest taka, że handluje z brokerem. Może to
    fobia bo tak naprawdę nigdy się temu z bliska nie przyjrzałem.

  • 12. Data: 2015-01-14 09:42:50
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 17:50, totus pisze:

    > Można. Nie opracowałem zyskownej procedury handlu walutami. Ale to rzecz
    > wtórna. Podstawowa moja obawa jest taka, że handluje z brokerem. Może to
    > fobia bo tak naprawdę nigdy się temu z bliska nie przyjrzałem.

    Jak chandlujesz przez ECN to nie handlujesz z brokerem tylko z rynkiem,
    a broker jest tylko pośrednikiem. W Polsce jest już 3 brokerów ECN (a
    przynajmniej o tylu wiem).

    o.

  • 13. Data: 2015-01-14 11:33:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    otrov wrote:

    > ak chandlujesz przez ECN to nie handlujesz z brokerem tylko z rynkiem,
    > a broker jest tylko pośrednikiem. W Polsce jest już 3 brokerów ECN (a
    > przynajmniej o tylu wiem).

    No tak. Nie interesowałem się tym zbytnio.

  • 14. Data: 2015-01-15 01:14:21
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jak chandlujesz przez ECN to nie handlujesz z brokerem tylko z rynkiem,
    > a broker jest tylko pośrednikiem. W Polsce jest już 3 brokerów ECN (a
    > przynajmniej o tylu wiem).

    Którzy to, jeśli mozna wiedzieć ?.

    Endriu

  • 15. Data: 2015-01-15 08:42:33
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2015-01-15 o 01:14, Endriu pisze:

    > Którzy to, jeśli mozna wiedzieć ?.

    Alior, BRE i BZWBK.

    o.

  • 16. Data: 2015-01-16 21:38:21
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Można. Nie opracowałem zyskownej procedury handlu walutami. Ale to rzecz
    > wtórna.

    Totus, a tak odnośnie gry pod kontrakty na naszej banana giełdzie, to daytradingowcem
    jesteś, czy przetrzymujesz kontrakt przez noc ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d248c4e91d10af7e
    .html

    Endriu

  • 17. Data: 2015-01-16 22:00:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > to daytradingowcem jesteś, czy przetrzymujesz kontrakt przez noc ?.

    Przetrzymuję przez wiele dni. Codziennie rano wystawiam zlecenie stop
    odwracający i to cała robota. Obliczam, rzecz jasna, kurs dla tego stopa.
    dziennie zajmuje to 15'.

  • 18. Data: 2015-01-18 16:52:23
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Przetrzymuję przez wiele dni.

    Nie obawiasz się mega luki na otwarciu, która w sekundę zrobi z ciebie bankruta ?.

    Frank szaleje, brokerzy liczą straty
    http://forexclub.pl/wiadomosci/aktualnosci/frank-sza
    leje-brokerzy-licza-straty/

    Endriu

  • 19. Data: 2015-01-18 19:20:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie obawiasz się mega luki na otwarciu, która w sekundę zrobi z ciebie
    > bankruta ?.

    Robię to 9 lat. Były luki nie w moja stronę niejednokrotnie. Były sytuacje,
    że na moim stopie nie było drugiej strony i cena odjechała beze mnie.
    Wszystkie takie sytuacje mam przewidziane, ryzyko oszacowane. Na zamieszaniu
    z frankiem zarobiłem. Odpowiednie zarządzanie kapitałem powoduje, że
    bankructwo mi nie grozi.

  • 20. Data: 2015-02-02 22:38:37
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wszystkie ruble jakie są na Świecie biorą się z drukarni rządu rosyjskiego
    > na skutek jego decyzji politycznych. Te ruble, które ostatnio zamieniano na
    > dolary i euro też się stamtąd wzięły.

    Totus. Cholera głupio nie gadasz. Najpierw było QE1, QE2, i QE3, po którym SP500 po
    katastrofie smoleńskiej od 2010 roku do 2015 poszybowało z 1000 pkt na 2000 (co
    pięknie widać na wykresach). W miedzyczasie odpalono arabską wiosnę. Paru
    afrykańskich dyktatorów obalono/powywieszano.

    Ażeby pokonać Iran który w każdej chwili może zablokowac cieśninę Ormuz, należało
    rozprawić się z Baszszar al-Asad'em w Syrii który ma z Iranem pakt wojskowy (trójkąt
    szyicki). Więc i tam wybuchła arabska wiosna. Niestety Putin dosyłał broń Asadowi, i
    z obalenia syryjskiego przywódcy wyszły nici.

    Kluczem więc do rozprawienia się trójkątem szyickim jest rozprawienie się Putinem. Od
    lipca 2013 roku Putin uruchomił maszyny drukarskie (co widać na wykresach), a chwile
    później mamy wojnę Ukrainie, (na której na dzień dzisiejszy Poroshenko ze swoimi
    banderowcami ostro dostaje wpier....ol (warto poczytać komentarze pod najnowszymi
    wpisami Zygmunta Białasa http://zygumntbialas.neon24.pl/post/118588,ukraina-w
    ola-o-militarna-pomoc-przeciw-rosji))

    W styczniu 2014 Cristine Lagarde - prezes MFW udziela dziwnego wywiadu:

    Czyżby tydzień dzielił nas od krachu na giełdzie?
    http://independenttrader.pl/248,czyzby_tydzien_dziel
    il_nas_od_krachu_na_gieldzie.html

    "[...] Załączony link może zawierać dużą dozę nadinterpretacji jednak wskazanie daty
    20 lipca 2014 roku potwierdziły także 2 inne osoby. [...]"

    Occult Message in Speech by Christine Lagarde of IMF
    http://tiny.pl/q3hv8

    ... po czym Edek na koniec 2014 rokuwzględem dolara stracił 20% (co znowu pięknie
    widać na wykresach).

    Parę dni Temu Draghi (zatrudniony wcześniej w Goldamn Sachs jak nasz Kazio
    Marcinkiewicz, wtedy jeszcze szpicel Jarosława Kaczyńskiego, który ostrzegł
    Kaczyńskiego upadkiem Lehamn Brothers) ogłasza dodruk 1bln Euro do wreśnia 2016 roku.

    Mario Draghi: zakup obligacji o wartości 60 mld euro miesięcznie
    http://biznes.onet.pl/waluty/wiadomosci/mario-draghi
    -zakup-obligacji-o-wartosci-60-mld-euro-miesiecznie/
    qnk44at

    Niby to na ratowanie strefy Euro Gracji i taki tam skup śmieciowych obligów, ale
    totus czy aby na pewno na tego typu pierdoły ?.

    Endriu