  • 1. Data: 2006-03-03 08:23:06
    Temat: Karta przedplacona z usluga internetowa.
    Od: "Tomek" <a...@p...pl>

    Czy jest mozliwosc kupienia gdzies karty przedplaconej
    z mozliwoscia realizowania platnosci elektronicznych
    oraz usluga internetowa tzn. mozliwoscia sprawdzania
    stanu konta przez internet ew. w bankomacie ale za darmo?

    Posiadam taka karte, Visa Electron kupiona w BZWBK
    aby sprawdzic stan konta w bankomacie pobierana jest
    za kazdym razem oplata :(

  • 2. Data: 2006-03-03 08:39:42
    Temat: Re: Karta przedplacona z usluga internetowa.
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Tomek <a...@p...pl> wrote:
    > Posiadam taka karte, Visa Electron kupiona w BZWBK
    > aby sprawdzic stan konta w bankomacie pobierana jest
    > za kazdym razem oplata :(

    Saldo tej karty (a także wszystkich innych kart VISA i VISA Electron
    obsługiwanych przez BZWBK, w tym kart Lukas Banku, Nordea Banku i być
    może innych) można sprawdzać bezpłatnie w bankomatach:

    * Euronet
    * Dominet Bank
    * Invest Bank
    * Getin Bank
    * Eurobank
    * BPH (tu nie jestem 100% pewnien bo dawno nie sprawdzałem, ale jeśli
    jeszcze działa to za darmo)

    a także poza granicami kraju w:

    * Česká spořitelna w Czechach (podaje zarówno w PLN jak i w CZK)

    i wielu innych w innych krajach. Proszę podróżników o sprawdzanie czy
    można sprawdzić saldo tej karty w spotykanich bankomatach za granicą i
    nadsyłanie spostrzeżeń na mój adres e-mail: m...@f...org

    We wszystkich przypadkach podawane są tylko środki dostępne, natomiast
    w przypadku płatnego sprawdzenia w bankomatach BZWBK podawane jest także
    saldo rachunku karty (bez uwzględnienia blokad) i pozostały limit do
    wypłaty.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2006-03-03 08:41:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    >
    > Posiadam taka karte, Visa Electron kupiona w BZWBK
    > aby sprawdzic stan konta w bankomacie pobierana jest

    A jakbyś miał do tego zwykłe konto w bzwbk to nie będzie ta karta
    widoczna przez www?
    W ING też do samej karty przedpłaconej nie dają dostępu via www ale
    wystarczy założyć bezpłatne oko (nie trzeba nawet nic wplacać) i już
    można mieć dostęp do operacji na karcie przedpłaconej przez www.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-03-03 08:45:37
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:
    > A jakbyś miał do tego zwykłe konto w bzwbk to nie będzie ta karta
    > widoczna przez www?

    Nie. Ale można sprawdzać saldo tej karty w bankomatach przez VISAnet
    bezpłatnie.

  • 5. Data: 2006-03-03 09:11:37
    Od: "Tomek" <a...@p...pl>

> [...]
    > * Getin Bank
    > * Eurobank
    > * BPH (tu nie jestem 100% pewnien bo dawno nie sprawdzałem, ale jeśli

    Acha, wyglada ciekawie. Tylko nie wiem czy dokladnie napisalem
    chodzi mi o karte przedplacona ale bez posiadanego rachunku w danym banku.
    Czy faktycznie mozna miec bezplatny dostep przez www?
    Dziekuje za informacje.

  • 6. Data: 2006-03-03 09:22:36
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Tomek <a...@p...pl> wrote:
    > Acha, wyglada ciekawie. Tylko nie wiem czy dokladnie napisalem chodzi
    > mi o karte przedplacona ale bez posiadanego rachunku w danym banku.

    Tak, w tych bankomatach można również sprawdzać saldo karty
    przedpłaconej nie posiadając rachunku. Dodam jeszcze że powinno dać się
    sprawdzać w wielu innych bankomaach obsługiwanych przez Polcard, m.in.
    bankomatach banków spółdzielczych i grup banków spółdzielczych, choć nie
    sprawdzałem. Tak więc warto sprawdzić jeśli ktoś ma w pobliżu:

    Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz zrzeszone banki spółdzielcze
    Spółdzielcza Grupa Bankowa
    Mazowiecki Bank Regionalny SA
    Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych SA
    Bank Gospodarstwa Krajowego

    > Czy faktycznie mozna miec bezplatny dostep przez www?

    Nie, dla kart przedpłaconych BZWBK nie ma żadnej możliwości sprawdzenia
    ich salda przez WWW. Natomiast jest taka możliwość dla Visa ekarta
    ING, którą również można płacić w Internecie.

  • 7. Data: 2006-03-03 10:08:53
    Od: "Tomek" <a...@p...pl>

    > * Euronet
    > * Dominet Bank
    > * Invest Bank
    > * Getin Bank
    > * Eurobank
    > * BPH (tu nie jestem 100% pewnien bo dawno nie sprawdzałem, ale jeśli
    > jeszcze działa to za darmo)

    Dzwonilem do kilku z tych bankow ale niestety nie oferuja kart
    przedplaconych :(

    Szukam czegos lepszego od tego co sprzedaje Bank Zachodni, dziala w
    bankomacie
    mozna dokonywac transakcji elektronicznych ale sprawdzenie stanu konta w
    bankomacie
    jest platne, 2 zł i wyplata z bankomatu dosc droga 5zł, jak by ktos wiedzial
    o jakiejs
    bez oplaty za sprawdzenie stanu konta to prosze o info. Dodatkowo bez
    zakladania rachunku.
    Dziekuje.

  • 8. Data: 2006-03-03 10:31:55
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Tomek <a...@p...pl> wrote:

    > Dzwonilem do kilku z tych bankow ale niestety nie oferuja kart
    > przedplaconych :(

    Nie zrozumiałeś mnie - przeczytaj mój post jeszcze raz uważnie to
    zrozumiesz.

    Może powtórzę: w bankomatach wymienionych przez mnie banków można
    bezpłatnie sprawdzać saldo (wysokość środków dostępnych) wszystkich kart
    Visa i Visa Electron obsługiwanych przez Bank Zachodni WBK, także kart
    przedpłaconych i kart Nordea Bank Polska i Dominet Bank. Nie musisz
    kupować żadnej nowej karty, po prostu weź tą kartę co masz i udaj się do
    jakiegokolwiek bankomatu jednego z powyższych banków i sprawdź saldo -
    zadziała i będzie to bezpłatne.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html