  • 1. Data: 2005-05-05 17:49:30
    Temat: Kedy przedawnienie?
    Od: "3ride" <3...@g...pl>

    Proszę o info jaki jest okres po którym przedawnieniu ulega mamnat karny za
    jazde bez biletu srodkami komunikacji miejskiiej?
    pozdro

    3ride

  • 2. Data: 2005-05-05 18:16:05
    Temat: Re: Kedy przedawnienie?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "3ride" <3...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o info jaki jest okres po którym przedawnieniu ulega mamnat karny
    za
    > jazde bez biletu srodkami komunikacji miejskiiej?
    > pozdro

    jeden rok

  • 3. Data: 2005-05-05 18:50:56
    Od: "3ride" <3...@g...pl>

    > za
    >
    > jeden rok

    Dostałem mandat za przejazd bez waznego biletu 07.04.2000r. Firma
    windykacyjna Kaczmarski Inkaso przysłala mi 21.04.2005r przedsądowe wezwanie
    do zapłaty.
    Czy jest Pan pewien, że termin egzekucji długu upłynął???

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-05 19:08:50
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    wezwanie
    > do zapłaty.
    > Czy jest Pan pewien, że termin egzekucji długu upłynął???

    Roszczenie sie przedawnilo co jednak _nie_ oznacza, ze firma nie moze
    probowac odzyskac wierzytelnosci. Firma moze Cie podac do sadu, ale wtedy Ty
    podnosisz zarzut przedawnienia (ale koniecznie MUSISZ ten zarzut podniesc,
    bo sad nie bada z urzedu czy wierzytelnosc jest przedawniona) i firma
    przegrywa sprawe, a Ty zgodnie z prawem nie musisz placic.

  • 5. Data: 2005-05-05 19:17:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Heming napisał(a):
    > Roszczenie sie przedawnilo

    a zawieszenie biegu przedawnienia (art.77 ust.4 prawa przewozowego)?

    KG

  • 6. Data: 2005-05-05 19:53:59
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > a zawieszenie biegu przedawnienia (art.77 ust.4 prawa przewozowego)?
    >
    > KG

    A jakie to ma teraz znaczenie? Termin przedawnienia i tak dawno temu
    uplynal, a zawieszenie to nie przerwanie.

  • 7. Data: 2005-05-05 20:42:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Heming napisał(a):
    > A jakie to ma teraz znaczenie? Termin przedawnienia i tak dawno temu
    > uplynal, a zawieszenie to nie przerwanie.

    masz rację, źle spojrzałem na datę

    KG

  • 8. Data: 2005-05-05 21:03:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "3ride" <3...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o info jaki jest okres po którym przedawnieniu ulega mamnat karny
    > za
    > jazde bez biletu srodkami komunikacji miejskiiej?

    mandat karny czy wezwanie do zaplaty?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 9. Data: 2005-05-06 09:03:14
    Od: "3ride" <3...@g...pl>

    > mandat karny czy wezwanie do zaplaty?
    >
    > P.

    Mandat jest z 7 kwietnia 2000r., a wezwanie do zapłaty z 21 kwietnia 2005r

  • 10. Data: 2005-05-06 09:07:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    3ride napisał(a):
    > Mandat jest z 7 kwietnia 2000r.,

    to nie jest mandat karny a wezwanie do zapłaty

    > a wezwanie do zapłaty z 21 kwietnia 2005r

    a to kolejne

    KG