  • 1. Data: 2003-10-15 09:00:40
    Temat: Lepsze jutro dziecka - czat z Fortisem
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Twoje dziecko zasługuje na wszystko co najlepsze. Jeśli chcesz zapewnić mu
    kapitał na studia, mieszkanie lub samochód, możesz zainwestować w przyszłość
    swojego dziecka już teraz. Eksperci z Fortis Bank Polska oraz CS Life &
    Pensions podpowiedzą Ci jak to zrobić.
    http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/csfortis.html czat w Bankierze o
    godz. 11:00

    Na pytania odpowiadać będą: Agnieszka Porębska-Burczyn - Dyrektor
    Departamentu ds Klientów Indywidualnych w Fortis Bank Polska oraz Mateusz
    Sobula - Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu w Credit Suisse Life &
    Pensions.

  • 2. Data: 2003-10-15 09:04:58
    Temat: Re: Lepsze jutro dziecka - czat z Fortisem
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > Sobula - Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu w Credit Suisse Life &

    Ja mam pytanie - ponieważ jak na razie pracownicy oddziałowi Fortisa nie są mi
    w stanie udzielic na nie odpowiedzi - co się dzieje gdy uruchomiłem sobie
    polisę a później zamknąłem konto w Fortisie? Proste pytanie ale jak dotychczas
    nikt na nie z Fortisa nie był mi w stanie odpowiedzieć.

  • 3. Data: 2003-10-15 09:26:52
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Twoje dziecko zasługuje na wszystko co najlepsze. Jeśli chcesz
    > zapewnić mu kapitał na studia, mieszkanie lub samochód, możesz
    > zainwestować w przyszłość swojego dziecka już teraz.

    Jeśli natomiast posiadasz odrobinę rozumu, zrobisz raczej normalną
    lokatę lub kupisz jakieś fundusze inwestycyjne... Bo z takiej
    oszczędności będziesz w stanie się wycofać jeśli np. gdy dziecko
    będzie miało 10 lat będą potrzebne pieniądze na operację albo gdy nie
    będzie Cię już stać na dalsze oszczędzanie.

  • 4. Data: 2003-10-15 09:48:28
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dotychczas
    > nikt na nie z Fortisa nie był mi w stanie odpowiedzieć.

    Na to pytanie w czacie przedstawiciel CS odpowiedział:
    Mariusz Korpus: Umowa ubezpieczenia jest zawarta z Credit Suisse i jej
    kontynuacja nie jest uzależniona od prowadzenia rachunku w Fortis Banku.
    Opłacanie składek można zlecić z innego rachunku w innym banku.

    pozdr
    Karolina

  • 5. Data: 2003-10-15 10:10:45
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > kontynuacja nie jest uzależniona od prowadzenia rachunku w Fortis Banku.
    > Opłacanie składek można zlecić z innego rachunku w innym banku.

    Dziękuję bardzo.
    Proponuje aby Fortis doszkolił swoich pracowników w zakresie znajomosci tego
    produktu który w mojej ocenie jest naprawdę interesujący (lepszy od podobnych
    produktów oferowanych przez Generali i PZU)

  • 6. Data: 2003-10-15 10:22:35
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    podobnych
    > produktów oferowanych przez Generali i PZU)

    to już do Fortisa:)
    zreszta wiekszosc bankow powinna przeszkolic swoich pracownikow chocby z
    wlasnej oferty... ale to juz calkie inna bajka:)

    pozdr
    Karolina