  • 1. Data: 2003-10-15 06:01:06
    Temat: obrót na koncie w KB
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@a...pl>

    witam,
    czy robiąc systematczne przelewy na konto w Kredyt Banku obcej mi osobie, ta
    osobo uwiarygodnia się w "oczach" banku i może się na tej podstawie ubiegać
    się o podwyższenie limitu debetowego ??
    z góry dzieki za odp.
    pzdr
    seba

  • 2. Data: 2003-10-15 10:12:31
    Temat: Re: obrót na koncie w KB
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Sebastian Szymanowski napisał:
> [...]
    > osobo uwiarygodnia się w "oczach" banku i może się na tej podstawie ubiegać

    Jak znam polskie banki to niespecjalnie. Banki bardzo lubia gdy przelewy
    przychodza od pracodawcy (czyli od firmy z opisem, ze to wynagrodzenie)
    lub publicznego swiadczeniodawcy (renty, emerytury). Alimenty, prywatne
    stypendia i prywatne renty banki maja gdzies przy okreslaniu zdolnosci
    kredytowej. Zreszta po co daleko szukac, spytaj kogos z dzialalnoscia
    gospodarcza jak mu szlo zalatwianie jakiegokolwiek kredytu. ;-)

    Bartol