  • 21. Data: 2019-12-09 11:39:49
    Temat: Re: Michalkiewicz o Western Union
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 7:29:25 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

> [...]
    upokorzył ją, sprowadził molestowanie seksualne przez księdza do niewinnego żartu.

    > Nie porównał do prostytutki, tylko porównał z prostytutką i doszedł do
    > wniosku, że Żaneta Kąkolewska jest w lepszej sytuacji niż prostytutka.
    >
    > Ponadto zrobił to anonimowo, więc jeśli pani Żaneta czuje się
    > upokorzona, to raczej przez swojego tatę, który poleciał lata temu do
    > gazet ze swoimi i jej danymi, pewnie nie za darmo.

    Czyli jak napiszę, że twoja żona zarobi więcej jako prostytutka, choć jednocześnie
    dodam, że jednak chyba nie dużo więcej - to nie masz się o co zżymać? Podkreślam, że
    nie ujawniam jej danych osobowych.

    "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam ktoś kiedyś wsadził rękę pod
    spódniczkę, no
    któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga".

  • 22. Data: 2019-12-09 11:42:14
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 7:35:48 PM UTC+9, Liwiusz wrote:
> [...]
    dla wielu ludzi obleśne. Możesz oczywiście zaprzeczać.

    > Jak widać z załączonego cytatu, nie nazwał Żanety Kąkolewskiej prostytutką.

    I jak cudzoziemiec powie do ciebie "take a seat", gdy zasiadacie do obiadu - to
    zabierasz krzesło do domu?

  • 23. Data: 2019-12-09 11:59:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-09 o 11:39, j...@j...org pisze:

> [...]
    dodam, że jednak chyba nie dużo więcej - to nie masz się o co zżymać? Podkreślam, że

    Po pierwsze: nie mam żony i raczej mieć nie będę.
    Po drugie - dlaczegóż miałbym się obrazić, jeśli byś powiedział, że moja
    żona zarobi więcej jako prostytutka? Wiele kobiet zarobiłoby więcej jako
    prostytutki, zwłaszcza te kobiety, które zawodowo nie pracują.

    Ba, nie obraziłbym się nawet, gdybyś napisał, że więcej zarobię jako
    męska prostytutka, niż w obecnej mojej pracy. To mogłaby być nawet prawda.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-12-09 12:00:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-09 o 11:42, j...@j...org pisze:

    dla wielu ludzi obleśne. Możesz oczywiście zaprzeczać.

    > I jak cudzoziemiec powie do ciebie "take a seat", gdy zasiadacie do obiadu - to
    zabierasz krzesło do domu?

    Sugeruję ograniczyć się do dyskusji w języku, który rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-12-09 12:08:54
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 8:01:04 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

    jest dla wielu ludzi obleśne. Możesz oczywiście zaprzeczać.

    > Sugeruję ograniczyć się do dyskusji w języku, który rozumiesz.

    To była delikatna sugestia, że nie łapiesz pewnych subtelności.

  • 26. Data: 2019-12-09 12:36:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-09 o 12:08, j...@j...org pisze:

    jest dla wielu ludzi obleśne. Możesz oczywiście zaprzeczać.

    > To była delikatna sugestia, że nie łapiesz pewnych subtelności.

    Jakbym wykazywał logikę oskarżycieli Michalkiewicza, to uznałbym, że
    nazwałeś mnie głupim, i zażądał 150 000 zł zadośćuczynienia.

    (nie, nie uważam, abyś zrozumiał powyższą analogię).

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2019-12-10 13:11:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mogę Ci dać do potrzymania przez kilka sekund jajka, za pół miliona.
    Stoi?

    -----