  • 11. Data: 2018-04-25 19:39:34
    Temat: Re: Mocowanie elementów na płaskim betonowy dachu ze styropapą.
    Od: l...@g...com

    Pomysłu nie mam ale u rodziców "fachowcy" przymocowali solary do takiego dachu przy
    pomocy "specjalnych, a jakże " kołków. Trzyma już kilka lat, przez jedną śrubę
    ciekło, teraz uszczelnione. Przed zima zawsze ogladam i profilaktycznie wyciskam
    trochę dekarskiego mazidła. Dekarz, który potem wymieniał dachówki na pozostałej,
    innej częsci dachu madrzył się, że powinny być wpuszczone w styropapę klocki
    drewniane, wystające trochę ponad dach i obrobione papą. Do klocków przymocowana
    konstrukcja. Czy i jak przymocować te klocki, historia niestety milczy.

  • 12. Data: 2018-04-25 22:15:11
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Pomysłu nie mam ale u rodziców "fachowcy" przymocowali solary do takiego dachu przy
    pomocy "specjalnych, a jakże " kołków. Trzyma już kilka lat, przez jedną rubę ciekło,
    teraz uszczelnione. Przed zima zawsze ogladam i profilaktycznie wyciskam . Można
    złapać na ślimaki , tak jak to jest zrobione. Ale ja raz widziałem unoszący się
    dach.W dodatku mój własny.Wprawdzie tylko się uniósł i opadł, ale będę pamiętał całe
    życie.I nikomu tego nie życzę.

    Czy i jak przymocować te klocki, historia niestety milczy.
    Niestety, historia zna takie wypadki.Ale na nacisk( na dach) to byłoby dobre!
    Szkoda, że tylko na to...
    Pozdro.abomito