  • 11. Data: 2009-02-23 22:09:25
    Temat: Re: Myjnia bezdotykowa samoobsługowa
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Polimeryzowałbym

    I zadzwoń do zakłady energetycznego, zobacz jakie tam są szopki

    > 1. Komputer ma taki klawisz "enter", po prawej stronie. ten klawisz
    > tzreba od czasu do czasu naciskac

    PO co, Forte Agent nie zawija wierszy?

    > 2. Do ogloszeni jest grupa "ogloszenia".
    True

  • 12. Data: 2009-02-24 09:49:22
    Od: "piomac" <piomac@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    Witam, czy w sprawie dzierżawy możemy się skontaktować na maila?

  • 13. Data: 2009-03-31 19:58:24
    Od: "deny" <damian.rorat@WYTNIJ_TOneostrada.pl>

    p_urszulka jesli chcesz wydzierżawić ta działkę to prosze o kontakt mój tel 783
    767673, jestem zainteresowany wydzierżawieniem działki własnie pod myjnię
    bezdotykową.

  • 14. Data: 2009-05-04 10:04:34
    Od: "gordo" <gordo@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    Witam,
    jestem zainteresowany ta działka pod myjnie,
    prosze o info na g...@p...fm

  • 15. Data: 2009-05-05 07:29:12
    Od: Jakub_K_WLC <j...@g...com>

    Zainteresowanych budową myjni pod klucz w dzierżawionych lokalizacjach
    (np. parkingi supermarketów) zapraszam do kontaktu telefonicznego. 512
    446 425. Jakub Krupnik