  • 1. Data: 2006-04-24 17:40:45
    Temat: Przedszkole niepubliczne
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy takie przedsięwzięcie ma sens w miasteczku 15-20 tys., gdzie sa juz 2
    "normalne" przedszkola ? Atutem bylyby nauka jezyka angielskiego dla malych
    pociech przez wykwalifikowany personel. Grupa liczylaby 30-40 dzieciaczkow
    na poczatek - jakie moga byc koszty "na poczatek" i czy to ma jakis sens ?
    Jakie sa wymagania, zeby zalozyc takie przedszkole ? Troche googlowalem,
    poczytalem ustaw...ale chcialbym sie jeszcze kogos dopytac od strony
    finansowej.
    Przedszkole nie dosc ze kosztuje ok. 200 zl mies., to trzeba rok wczesniej
    "zaklepac" miejsce - paranoja, jak za nieboszczki komuny.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje, zyczac milego dnia

    P.S. Juz nie wiem, co mozna w malym miescie otworzyc...silownia, puby,
    szmateks x 20, telefonia komorkowa, sklep z alkoholami...wszystko jest :/

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2006-04-29 19:43:45
    Temat: Re: Przedszkole niepubliczne
    Od: Worien <w...@g...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    >
    > P.S. Juz nie wiem, co mozna w malym miescie otworzyc...silownia, puby,
    > szmateks x 20, telefonia komorkowa, sklep z alkoholami...wszystko jest :/

    Czy ludzie w 15-20 tys. miasteczku chca posylac dzieci do niepublicznego
    przedszkola? Jesli:
    - stopa bezrobocia jest niska
    - mieszkaja w tym miescie wyksztalceni i madrzy ludzie, ktorzy beda
    chcieli inwestowac w swoje dzieci
    - jesli maja wysokie dochody i stac ich na dodatkowe wydatki
    - maja pewna prace (bo jesli niepewna, to beda nadwyzke inwestowac...)
    - jest kilka duzych i pewnych zakladow pracy
    - jest sporo mlodych ludzi, ktorzy nie wyjezdzaja z miasteczka, tylko
    chca tam zostac - a nie wyjezdzac do Anglii na zarobek

    to ma to sens.

    Worien

  • 3. Data: 2006-05-11 16:08:00
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Worien" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - jest sporo mlodych ludzi, ktorzy nie wyjezdzaja z miasteczka, tylko
    > chca tam zostac - a nie wyjezdzac do Anglii na zarobek

    Mieszkam w miejscowosci która ma zaledwie 2000 mieszkańców i jest u nas
    niepubliczne przedszkole , jakoś sie utrzymuje i jest potrzebne.