  • 41. Data: 2020-01-25 11:51:09
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 10:10:58 +0100, Akarm napisał(a):

    > Nie powinieneś się obawiać. Pobrać należność z twojego konta może tylko
    > ten, z którym tak się umówiłeś.

    Nie moze, czy nie wolno mu - bo to duza roznica :-)
    Bank to jakos sprawdza, czy liczy na to, ze zaufany kontrahent wie, ze
    mu nie wolno :-)

    Dawno temu bylo to troche na zywiol, o ile dobrze pamietam.
    Potem wprowadzili zgody w bankach, to zakladam, ze ktos sprawdzal
    papier ... ale moze zle zakladam.
    Teraz ...czy nie znow troche na zywiol ?

    W kazdym badz razie nie widze na ST listy zgod na polecenie zaplaty.

    Nie w Santanderze. Nie w mbanku. Nie w Aliorze.
    A te co maja ... pozwalaja ustawic limit miesieczny ?

    > I jak wcześniej wyczytałeś - ""W przypadku wątpliwości związanych z
    > kwotą płatności, możesz w ciągu 30 dni odwołać zrealizowaną już płatność".

    Na razie minelo 7 i dostalem ... sms, ze reklamacja sie przedluzy.
    Ciekawe czy z automatu, czy na skutek drugiej rozmowy.

    J.

  • 42. Data: 2020-01-25 12:04:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > W kazdym badz razie nie widze na ST listy zgod na polecenie zaplaty.
    >
    > Nie w Santanderze. Nie w mbanku. Nie w Aliorze.
    W mbanku są:
    Płatności -> przelewy -> lista przelewów cyklicznych.

    w aliorze są:
    płatności -> Zaplanowane płatności -> Polecenie zapłaty.

    Ty w ogóle sprawdzasz co piszesz?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 43. Data: 2020-01-25 13:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 12:04:32 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    >
    > w aliorze są:
    > płatności -> Zaplanowane płatności -> Polecenie zapłaty.

    Po co - wiecej sie dowiem, jak mnie sprostujesz :-)

    Akurat sprawdzalem ... ale kto moze wiedziec, gdzie bank to ukryl ?

    W mbanku akurat nie widze tego co piszesz.
    Moze z braku PZ, moze z niewykupienia uslugi PZ.
    No to dajemy mbankowi 1 pkt.

    Alior dostaje 3 pkt, za mozliwosci sterowania.

    A Santander -5 pkt :-)

    J.

  • 44. Data: 2020-01-30 19:40:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 17.01.2020 o 20:32, J.F. pisze:

    >Co to znaczy "chce"? Tu nie ma nic do reklamowania, składasz wniosek
    >o odwołanie PZ.
    > MJ
    >PS. Znaczy, dopiero niewykonanie "odwołania" możesz reklamować.

    No i zlozylem reklamacje na poprzednia reklamacje, bo odwolanie ciagle
    nie zrealizowane.
    A w ich wlasnym regulaminie jak byk ze nastepnego dnia roboczego :-)

    Zobaczymy ile to teraz potrwa :-)

    Bezpieczne platnosci, QJIM@

    J.

  • 45. Data: 2020-01-30 21:14:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 19:40, J.F. pisze:

    > Zobaczymy ile to teraz potrwa :-)

    Jak znam Santander, to może nawet kilka tygodni. :D
    Kiedy ja składałem reklamacje przez internet, to za każdym razem
    przedłużali termin, po czym informowali, że jest bezzasadna. A kiedy
    wreszcie wybrałem się do "mojej" konsultantki" w punkcie, reklamacja po
    kilku dniach była załatwiona. :)
    Tak było chyba trzy razy, więc jest to chyba jakaś prawidłowość.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 46. Data: 2020-02-14 15:59:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jak znam Santander, to może nawet kilka tygodni. :D
    >Kiedy ja składałem reklamacje przez internet, to za każdym razem
    >przedłużali termin, po czym informowali, że jest bezzasadna.

    No i rozpatrzyli reklamacje 06.02, tylko 3 tygodnie ... ale wyslali
    snail-mailem, nie wiadomo czemu, wiec zapoznac sie moglem dopiero
    teraz.

    No i wyszlo na Twoje - reklamacja jest bezzasadna.
    Oczywiscie maja racje - reklamacja jest bezzasadna, ladnie
    poinfomowali, ze moge wycofac platnosci PZ w ciagu 8 tygodni, co ja tu
    chce reklamowac.

    Tylko po co ja niby pobieglem do banku ?

    J.