  • 11. Data: 2020-01-18 15:38:03
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 06:18:09 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Odwoływałem kiedyś w mBanku.
    > Kasa na konto od razu wróciła

    A jak odwolywales ?

    Wydawalo mi sie, ze widzialem gdzies na stronie, ale teraz nie widze
    ... to w innym banku bylo, czy ta "najlepsza strona" mbanku swietnie
    to ukrywa ?

    J.

  • 12. Data: 2020-01-18 15:56:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A jak odwolywales ?

    Przycisk/opcja była "odwołaj" czy jakoś tak i jak kliknąłem to kasa od razu wrociła
    na konto. Ale to kilka lat temu już było.

  • 13. Data: 2020-01-19 21:34:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 14:11, J.F. pisze:

    > a) wycofania zgody na obciazanie konta przez danego wierzyciela przez
    > polecenie zaplaty,
    >
    > b) odwolania takiego wykonanego pobrania/polecenia.

    Niby jakim cudem bank miałby umożliwiać jakiekolwiek zmiany w umowie,
    która zawarłeś z AIG?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 14. Data: 2020-01-19 21:44:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Niby jakim cudem bank miałby umożliwiać jakiekolwiek zmiany w umowie,
    > która zawarłeś z AIG?

    Przemyśl jeszcze raz co napisałeś. Umowa ("zgadzam sie, żeby bank na
    podstawie pewnych komunikatów z izby rozliczeniowej obciążał mi konto")
    jest zawarta między klientem a bankiem.

    Jakoś mbank, czy alior nie miały z tym problemu.
    KJ

  • 15. Data: 2020-01-20 10:47:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 21:34:15 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Niby jakim cudem bank miałby umożliwiać jakiekolwiek zmiany w umowie,
    > która zawarłeś z AIG?

    Pomyśl kto z kim umowy zawierał

  • 16. Data: 2020-01-20 10:53:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-19 o 21:44, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > jest zawarta między klientem a bankiem.
    >
    > Jakoś mbank, czy alior nie miały z tym problemu.

    Skoro tak piszesz, to widocznie całkiem niedawno wiele się zmieniło.
    Ja zawsze zawierałem umowy z dostawcami usług. Działo się tak za każdym
    razem, kiedy zmieniałem bank. Za każdym razem musiałem wypełniać
    odpowiednie druki i składać podpisy. Nie dało się zrobić tego przez
    internet ani przez telefon, cała operacja najszybciej wychodziła podczas
    osobistej wizyty w siedzibie firmy. Ostatnio, przed rokiem, załatwiałem
    to w Orange i PGNiG.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 17. Data: 2020-01-20 11:01:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Skoro tak piszesz, to widocznie całkiem niedawno wiele się zmieniło.
    Nie. Zawsze tak było.

    > Ja zawsze zawierałem umowy z dostawcami usług. Działo się tak za

    Nie. Ponieważ usługodawcom zależy na tym żeby mieć stabilnie płacących
    klientów, to za Ciebie załatwwiali papierkologię (robili za kuriera)

    Ja np. zwykle oddzielnie składałem druczek w banku i oddzielnie u
    usługodawcy, a czasami tylko w banku.

    KJ

  • 18. Data: 2020-01-20 13:47:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    Akarm <a...@w...pl> writes:

    >Przemyśl jeszcze raz co napisałeś. Umowa ("zgadzam sie, żeby bank na
    >podstawie pewnych komunikatów z izby rozliczeniowej obciążał mi
    >konto")
    >jest zawarta między klientem a bankiem.

    A propos - jak te komunikaty lataja ?
    Przychodzi i bank obciaza, czy przychodzi, bank obciaza i odsyla
    potwierdzenie/przelew nastepna sesja ?

    Sklaniam sie ku drugiemu, bo przeciez moze nie byc srodkow na koncie
    ... ale moze jednak wersja pierwsza ?

    J.

  • 19. Data: 2020-01-20 13:57:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 11:09:09 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ja np. zwykle oddzielnie składałem druczek w banku i oddzielnie u
    > usługodawcy, a czasami tylko w banku.

    mBank się chwali że teraz można bez papierków- czyli via net.
    Ale nie testowałem

  • 20. Data: 2020-01-20 14:00:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > A propos - jak te komunikaty lataja ?
    > Przychodzi i bank obciaza, czy przychodzi, bank obciaza i odsyla
    > potwierdzenie/przelew nastepna sesja ?

    Przychodzi 1. sesją obciążenie.
    Jak coś jest nie tak to (chyba) 3. odesłana jest odmowa.
    jak wszystko w porządku to na tym pierwszym komunikacie się kończy.

    KJ