  • 1. Data: 2003-06-02 19:10:20
    Temat: Przelewy zagranice
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam
    Przeszukalem forum ale nie znalazlem tego o co mi chodzi.
    Chcc przelac do USA 1000 dolarow.
    Jesli zaloze konto walutowe(konieczne) np multibanku to czy na to konto moge
    dokonac przelewu ze swojego RORu w zl czy musza to byc USD?
    Pozniej rzewalutowac i wyslac do stanow?

    Pozdrawiam
    jb

  • 2. Data: 2003-06-02 20:33:23
    Temat: Re: Przelewy zagranice
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

    > Witam
    > Przeszukalem forum ale nie znalazlem tego o co mi chodzi.
    > Chcc przelac do USA 1000 dolarow.

    mozesz np. wziac kase w garsc, udac sie do Kredyt Banku i zalatwic sprawe
    nie majac tam konta.
    Przewalutowanie jest konieczne tylko jesli nie masz waluty.

  • 3. Data: 2003-06-02 22:37:50
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Konto walutowe do tego jest w ogóle niepotrzebne.

    Jeśli chodzi o Internet - wystarczy konto złotowe z opcją dokonywania
    przelewów zagranicznych (np. Millenet w Banku Millennium albo Nordea).

    Jeśli nie dotyczy to Internetu - przelew taki jest możliwy w oddziałach
    większości dużych banków ...

    Pzdr

    K.

  • 4. Data: 2003-06-03 07:12:43
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > przelewów zagranicznych (np. Millenet w Banku Millennium albo Nordea).
    >
    > Jeśli nie dotyczy to Internetu - przelew taki jest możliwy w oddziałach

    Niestety posiadanie konta walutowego jest zwiazane z innym wymogiem.
    Chodzi mi o to czy na talie konto mozna wpłacać ZŁ czy tylko walute ?