    Subject: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Wed, 22 May 2019 15:36:34 +0200

    W dniu 22.05.2019 o 14:33, ń pisze:
    > Akurat ta konkretna sprawa była ewidentnie przez Anglików naciągana.
    >

    > -----

    ponoć biegły, który pobierał próbki DNA od Jakuba T. został skazany za
    błędy podczas wykonywania czynności m.in. w sprawie Jakuba T., Jakub T.
    który odbywa karę dożywocia w Bolanda planuje apelację, w UK apelacja
    oznacza kasację, czyli muszą zajść nowe okoliczności

    z tego co pamiętam test DNA dopiero za drugim razem potwierdził zgodność
    z próbką od Jakuba T., był dowód z monitoringu, że Jakub T. oddala się
    od grupy z którą szedł, niedawno się dowiedziałem, ale z pisaniny na
    usenecie (na grupie soc.culture.polish), a nie n.p. z prasy, że była
    jeszcze znaleziona torebka ofiary niedaleko domu, w którym mieszkał
    Jakub T.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"