eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domAliexpress.pl (.com) › Re: Aliexpress.pl (.com)
  • Data: 2016-08-27 21:24:15
    Temat: Re: Aliexpress.pl (.com)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 11:33:38 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > On 2016-08-25 23:29, Ikselka wrote:
    >> Czy ktoś robił tam zakupy? Proszę o wrażenia.
    >> Własnie zaryzykowałam 50 złotych, więc ewentualnie przeżyję tę stratę :-)
    >
    > a) Zwracaj uwagę na opinie. Chińczycy czasem znikają z pieniedzmi.
    > b) To że ktoś nazywa Cie w mailu Friendem nic nie znaczy. Maile są
    > wysyłane w celu odwiedzenia się od pomysłu otwarcia dispute na tyle
    > długo żeby termin reklamacji minął i juz sie nie dało.
    > c) otwieraj dispute jak tylko cokolwiek jest źle. Przy duzych zakupach u
    > jednaj osoby jest powszechna praktyką "zapomnieć coś włożyć do paczki
    > może nie zauważy"
    > d) Jeśli paczka nie przychodzi w okolicy gwarantowanego terminu proś o
    > wydłuzenie okresu ochrony. Jeśli jest już kilka dni do końca wydłużonego
    > - otwierasz dispute bez duskutowania ze sprzedawcą że na pewno dośle.
    > e) Towar przeceniony o 50% względem sasiadów jest wirtualny i nie
    > dostaniesz go.
    > f) zwróc uwagę na walutę, można kupić o procenty drożej/taniej
    > zmieniając walutę.
    > g) zainwestuj w wirtualna kartę kredytową z mozliwoscią doladowania.
    > Uzywanie codziennej wystawia na atak w przypadku wycieku danych z Ali a
    > to się kiedys stanie.
    >
    > Żadnej litości, oni tam robią niezły biznes na "zapominaniu",
    > "pomyłkach", "się zgubiło, doślemy". Mimo to polecam, wiekszość
    > sprzedawców jest ok.
    >
    > PS. Przesyłki coraz czesciej przychodza z europy, np z Estonii albo
    > Szwajcarii.
    >
    > PS2. Na 3 okolicznych pocztach jest taka sama praktyka: jeśli przesyłka
    > nie miesci się w skrzyne to listonosz nie wrzuca awizo. Przypuszczam że
    > na złość. Trzeba dopytywać na poczcie po jakiś 2-3 tygodniach czy już.
    > Śledzenie praktycznie kończy się na "wysłano za morze" i nic więcej o
    > losach przesyłek w europie nie wiadomo. Rejestrowane sa droższe o kilka
    > E i często mają ten sam feler.

    Co do "friendowania" to oczywiście nie mam zamiaru łapać się na te zagrywki
    :-))
    Pozostałe uwagi bardzo cenne na przyszłość (bo dopiero zaczynam tam
    kupować) - wielkie dzięki!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1