  • Data: 2008-02-09 12:57:15
    Temat: Re: Art. 269b kk i SETI@Home (było: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński napisał(a) :

    > Komputery? Jak najbardziej przystosowane, m.in. do przełamywania
    > zabezpieczeń cyfrowych, szczególnie komputery połączone siecią
    > i działające jako rozproszony superkomputer (vide próby łamania
    > szyfrów metodą 'brute force' przy użyciu przetwarzania rozproszonego).

    Czy jednak urządzenie takie nie musi być już w momencie zbycia
    traktowane jako "przystosowane do popełnienia przestępstwa"? Bo
    wiesz - nie ma np. sklepu sprzedającego specjalne "noże do
    morderstwa". To jak ktoś tego użyje, to zależy od jego inwencji.

    > Chodziło mi o udostępnienie mocy obliczeniowej komputera.

    Ja bym się przyczepił jednak do tej nieuprawnionej osoby :-)
    Ale jeśli ściganie następowałoby na wniosek "pokrzywdzonego" to
    czekaj tatka latka ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B