  • Data: 2020-05-28 14:59:27
    Temat: Re: Betonowy dach
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wielki halny w Boże Narodzenie 2013 roku miał prędkość 300 km/h. Takie
    > 160 km/h są każdego roku, więc regularnie.

    Ty to jak moja była teściowe (jakoś za sobą nie tęsknimy) dla niej zawsze pomidory od
    baby z tamtej wsi zawsze były najlepsze. Nawet gdy już coś mogłem powiedzieć o
    pomidorach hiszpańskich, że słońce, kilkanaście odmian, dorodne, smaczne to wszystko
    nie było ważne. Te od tej baby zawsze były najlepsze i nie było dyskusji.
    Nie doświadczyłem wiatrów o prędkości 300km nie będę dyskutował. Nie jestem też
    jakimś zaślepionym fanem tego kraju i warunków (zwłaszcza słońca) Po prostu piszę to
    czego doświadczam tu a nie doświadczyłem w Polsce.
    Przyjmuję, halny to najsilniejszy wiatr.
    K.