  • Data: 2014-10-31 14:32:21
    Temat: Re: Blat do warsztatu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 o 09:33, Maciek pisze:

    > Czesc,
    >
    > Robie sobie warsztat w garazu i potrzebuje porady, jak wykonac blat.

    3 opcje:

    1. kupić gotowy blat kuchenny, niestety nie wiem, czy są dostępne
    szersze, niż 60 cm
    2. zrobić obramowanie z kątownika i wypełnienie 2 x OSB i na wierzch
    płyta pilśniowa twarda. Sam mam taki i dość dobrze się sprawdza.
    Jedynie, co mi przeszkadza, to ta płyta jest dość śliska.
    3. jak wyżej ale zamiast płyty pilśniowej guma, np. z taśmy
    transporterowej. Dość trudno kupić, ale jest nie do zdarcia. Estetycznie
    średnio wygląda.

    Jacek