  • Data: 2021-02-21 19:09:46
    Temat: Re: Blat do warsztatu
    Od: Krzysztof Jedynak <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 23 stycznia 2021 o 14:45:39 UTC+1 Sir_Robak napisał(a):
> [...]
    niego i od razu zdecydowałem się na wymianę u siebie. Przede wszystkim płyta jest
    bardzo trwała i wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, ale do tego jest łatwa w
    utrzymaniu.
    > Jako nakładka klejona przykręcana? Czy to blat w 1 kawałku jak tak
    > jakiej grubości? Można poprosić o producenta?
    > Generalnie są 6 i 8 mm ale to cienkie.
    > Nie lepiej sklejkę szalunkową? 21 mm lub 24 w cenie 20% niższej MPB...
    > do której i tak coś trzeba pod spód. (Chyba że zakładamy spód z osb + MPB)?
    >
    > Robak

    My dokręcaliśmy właśnie do OSB 18mm MPBa o grubości 6mm, całość osadzona na stalowym
    stelażu. Szalunkowa sklejka może i byłaby OK pod względem ogólnej trwalości ale wg
    mnie MPB jest bardziej wytrzymała na jakieś poważniejsze obicia itp. Dodatkowym
    plusem jest fakt, że nie musisz zabezpieczać krawędzi itp, a przy sklejce w
    miejsacach cięcia pasuje zaimpregnować - jak coś Ci spadnie i zrobi się "wgniotka" to
    też pasuje podłatać, żeby wilgoć nie podeszła. Producent to chyba HPL Direct a
    przynajmniej tak nazywa się sklep skąd to braliśmy.