  • Data: 2015-08-03 15:31:18
    Temat: Re: Blat drewniany klejony - DIY
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pomyślałem, że posklejam kontrłaty w kupę, potem dotnę na wymiar,
    > przeszlifuję i potraktuję jakimś olejem.
    > Czy ktoś z Was robił coś podobnego i może doradzić na co zwrócić uwagę lub
    > ewentualnie przestrzec? :)

    Jak nie masz prasy, odpowiedniego stołu z klinami albo odpowiednio długich
    ścisków to do ściągnięcia tych listew razem na czas klejenia możesz użyć
    pasów jak do transportu ładunku.

    Druga sprawa chyba oczywista ale na wszelki wypadek wspomnę: użyj kleju
    wodoodpornego :-)

    Trzecia: przygotuj się na zabawę aby tak powstały blat ładnie zeszlifować
    (kontrłaty nie są co do milimetra tej samej szerokości).

    A tak w ogóle to ja bym zaczął od zapytania w firmie która zajmuje się
    montażem kuchni/blatów - może mają ścinki i odstąpią za pół darmo :-)

    Pozdrawiam
    Ergie