  • Data: 2016-10-26 20:59:01
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    oglegroups.com...

    > Ja widzę poszlaki, wschodnia nominacja raczej je potwierdza, nie potrzebuję dowodów
    zeby widzec ze cos tu nie dodaje.

    > Moze cie to zdziwi ale prokuratura wszczyna sledztwa na podstawie
    uprawdopodobnionych poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku
    wystarczą podejrzenia.

    i po roku działania Ziobrowej prokuratury, który szuka na wszystkich
    najmniejszych poszlak Nowak jeszcze nie siedzi. I to znaczy, że jest
    winny. napraw sobie logikę

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?