    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Części samochodowe a uprawnienia konsumenckie
    Date: Mon, 24 Nov 2014 23:25:10 +0100

    W dniu 2014-11-24 18:21, Budzik pisze:

    > Trzeba się bylo powołaćć na zachowanie good yeara z innych państw skoro to
    > były te same opony.

    To jest bez znaczenia. To zależy od realiów rynkowych danego państwa. We
    Francji Goodyearowi zależy na dobrej renomie, bo inaczej nie sprzeda.
    Polak nie patrzy na jakość obsługi, tylko na to, żeby oponka była pińć
    złoty tańsza niż inna. A jak mu się rozklei, to zamiast dochodzić swoich
    praw powie "jestem biedny, kupuję tanie opony, a one są kiepskie" i kupi
    następny komplet. Taki syndrom chłopa pańszczyźnianego przyzwyczajonego
    do bycia bitym batem, który prawa ma tylko wtedy, kiedy jaśnie pan
    będzie mu łaskawy.