  • Data: 2014-10-21 21:39:33
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-21 14:56, Ghost <g...@e...com> wrote:

    > Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Bo trik polega na tym by miec dom w miescie :-) Jedyne co to wielkosc
    > dzialki, trzeba sie liczyc, ze wiecej jak 1000m to juz majatek.

    Ale Ghost pisze o DC. W DC 1000m to, w rozsądnej dzielnicy i okolicy, kilka
    milionów złotych. Czyli mieszkanie kilkaset m^2 (ceny ofertowe, pewnie
    ze 30-40% należy urwać w negocjacjach jak się nie ma konieczności
    szybkiego zakupu).

    Takie po 500 tysięcy już nie mają łatwego dojazdu albo są w pobliżu
    przemysłu albo mają inne felery. A to nadal ładny kawałek mieszkania.