  • Data: 2016-05-28 12:19:51
    Temat: Re: Dachówka - nie rozumiem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Możesz przybliżyć, najlepiej tak jak ci się wydaje, że lubisz - czyli
    > konkretnie: przy pomocy twardych liczb, na czym polega owo podwyższone
    > ryzyko?

    Nie wszystko da się wyrazić liczbami. I nieważne przy tym, czy ja takie
    środki wyrazu lubię, czy nie. Nie wszystko też da się każdemu wytłumaczyć.
    Choćby nie wiem jak się starać, zawsze będzie to rozbrające "nie rozumiem".

    > Mam nadzieję, że nie okażesz się ćwokiem ponownie

    Ponownie już nie będzie. Z przyczyn oczywistych.

    Jarek

    --
    ...i pokona cię swoim doświadczeniem.