    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 20 Feb 2015 10:38:04 -0800 (PST)
    <1...@g...com>
    <mbsdep$j7e$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mbv1to$b4c$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mc4of0$eh5$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mc76jp$1c5$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mc7km7$gua$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 16:43:04 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ja rozumiem Twoje obawy. Naprawdę. Tyle że ja ich nijak nie potrafię
    > powiązać z _tą_ konkretną konwencją.

    Bo ty nieczesto widzisz drugie dno, tobie zwykle wystarcza lukier, sorry.
    Konwencja po ratyfikacji i podpisniu stanie sie obowiązującym prawem - to nie jest
    lista intencji.
    Zatem sady zgodnie z nim beda musiały rozstrzygac sprawy. Nie ma widzimisie.
    Art 12 pkt 1
    1. Strony podejmą działania niezbędne do promowania zmian wzorców społecznych
    i kulturowych dotyczących zachowania kobiet i mężczyzn w celu wykorzenienia
    uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych praktyk opartych na idei niższości kobiet
    lub na stereotypowym modelu roli kobiet i mężczyzn

    Wystarczy jedna skarga jednego aktywisty genderowego na to ze np nauczanie nie
    promuje ZMIAN (czyli czegos innego niz uczy teraz) w dotychczasowym pojmowaniu ról
    kobiet i mężczyzny - są bedzie musiał nakazc wprowadzenie tych zmian.
    A oczywiscie takie inicjatywy będą -bo konwencja nic nie zmienia jesli chodzi o
    ochrone kobiet - a daje własnie takie metody wprowadzenia genderu i po to została
    wprowadzona.
    Oczywiscie napiszesz ze przesadzam i polacy nic sie nie stało...
    Pogadamy o tym za 5 lat.

    > Po drugie nikt tych pieniędzy nie "ukradł" tylko przepisał z jednej kolumny
    > do drugiej.

    Z mojego konto na panstwowe, po wojnie metoda dosc popularna. To włąsciwie ten
    traktor co komornik ukradł to tez nie ukradł...

    > Już pisałem - podniosą bo tę kasę z uniii dostaną polscy pracownicy, którzy
    > tu u nas zapłacą podatki.

    Nie chce mi sie wraca do tych bzdur -teoria o wzbogacenie przez wyrzucenia mnie nie
    przekonuje. Zastosuj to we własnym budżecie.

    > No i? W jaki sposób nagle majątek trwały w formie mieszkań czy domów ma
    > zniknąć?

    No i - chcesz mnie przekonywac ze bankructwo panstwa to drobiazg? Nieortodoksyjne
    przyznam sie...

    Owszem jak rynek nieruchomości tąpnie i ceny polecą w dół o połowę
    > to majątek przeciętnego Kowalskiego "skurczy" się o połowę, ale nadal będzie
    > większy niż okrągłe zero 25 lat temu.

    On nie był zerowy 25lat temu - a dom zajety przez niespłacony kredyt i sprzedany za
    pół ceny jak mówisz, to zrujnowanie człowieka do konca zycia. Bo bedzie miał mniej
    niz zero...

    > Fajnie, zgadzam się z Tobą. Tyle że tego nie da się zrobić z dnia na dzień.
    > Przecież ta komisja nie działała _zamiast_ normalnych prac sejmu tylko
    > _oprócz_.

    z dnia, ...rrrrwa na dzien? Przeciez tych reform my potrzebujemy od 20lat! Przy
    władzy siedzi silna ekipa która moze sobie przegłosowac wszystko łącznie z kolorem
    księżyca -od 8 lat. I co? I g... A dlaczego? Bo kolego jak napisałeś "ten jest
    winien kto ma z tego korzysc".

    > Ty widzisz szklankę do połowy pustą i sugerujesz że tak samo to widzą inni i
    > jeszcze że to dla nich powód do wyjazdu.

    ja widze skutki - mozesz sobie wygadywac ze polacy wyjechali bo mogli -ale oni
    wyjechali bo "mogli i musieli". 2,2mln młodych polaków za granicą? Za to powinien być
    trybunał stanu..

    b.