    Subject: Re: Durczok może stracić pozwolenie na broń
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d6426d0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d642aba$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d64302d$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Mon, 26 Aug 2019 23:19:50 +0200

    W dniu 26.08.2019 o 21:17, u2 pisze:

    > no wiesz, zacząłeś strzelać w 1981, a w 1982 była strzelanina w kopalni:)

    w 1982 roku udało mi się kupić ten niezwykły album w etykiecie zastępczej:)

    https://www.youtube.com/watch?v=PYpg4BypJoA

    Jaki jest wynik gry nie wiem, nie pytaj mnie
    Jak na imię tej grze, tego nie wiem już też
    Wczoraj tak było tak, nie znaczyło zaś nie
    Nie mieszało się nam czarne z białym co dzień

    Wczoraj niewinni tak, dzisiaj pionki w grze
    Wczoraj błękitny wiatr, dzisiaj duszny zły sen
    Z drugiej strony mych snów wszystko lepszy ma smak
    Bo w powietrzu jest luz i muzyka wciąż gra

    Za ostatni grosz kupię dziś chociaż cień tamtych dni
    Za ostatni grosz wino z zielonych lat chcę znów pić

    Kiedy zaczął się wić kręty, pochyły szlak
    Gdzie był pierwszy nasz krok w rozpadlinę bez dna
    Gdy srebrników garść przekonała nas, że
    Kiedy dają, to brać, każdy głupi to wie

    Bilans zysków i strat prowadzimy od lat
    Nie ma czego w nim kryć, nie ma czego się bać
    Skąd więc na lustra dnie z progu każdego dnia
    Wita cię najpierw wstręt, potem brat jego strach

    --
    I love love