  • Data: 2015-07-06 10:30:29
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:559a32af$0$2202$65785112@news.neostrada.pl...

    > No coz, wynik referendum juz znamy.
    > Ale ... na ile rozumiem sytuacje, to Grecja sie po prostu gigantycznie
    > zadluzyla.
    > I nie chce robic reform.

    Informacje (niepewne), które obiły mi się o oczy/uszy w ostatnich dniach.

    Z wp.pl:
    Podobno urzędnicy mają miesięczny dodatek do płacy rzędu 1000pln "za mycie
    rąk".
    Inny dodatek rzędu 600pln "za punktualne przychodzenie do pracy".
    Było jeszcze parę innych, ale nie zapamiętałem.
    Z radia:
    Podobno pracują 10 miesięcy a dostają 14 pensji.
    Podobno współczynnik urzędnicy/reszta pracujących jest rekordowy.
    Nie byłem w Grecji, ale podobno ci co byli to wiedzą, że prawie ze
    wszystkich domów sterczą jakieś pręty zbrojeniowe bo dopóki nie wykończony
    nie płaci się podatku.

    Mnie to się nie podoba, że zamiast doprowadzić do upadku kilka lat temu to
    Unia dała sobie czas, aby zadłużenie względem banków przerobić na zadłużenie
    względem funduszy na które ja się też zrzucam. Ciekawe kto i ile im za to
    zapłacił.
    P.G.